خبر فوری از نقل و انتقالات استقلال-راهبرد معاصر

خبر فوری از نقل و انتقالات استقلال

تغییر مدیریت تیم سانتاکلارا و علاقه سپاهان به جذب بازیکن ایرانی این تیم موجب شده تا استقلال در آستانه یک ناکامی دیگر در نقل و انتقالات باشد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 14
کد خبر: ۱۴۲۴۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛  تیم فوتبال استقلال تهران در یک ماه گذشته ناکامی‌های زیادی در زمینه نقل و انتقالات فوتبال کشور تجربه کرده است. نخستین ناکامی این تیم عدم توانایی مدیران در جذب سعید صادقی بود تا مهندس لیگ راهی تیم فوتبال پرسپولیس شود. استقلال برای جبران این ناکامی چند لژیونر فوتبال ایران را هدف قرار داد اما تا کنون موفق به عقد قرارداد با این بازیکنان نشده است. یکی از این بازیکنان محمد محبی است که اکنون در تیم سانتاکلارا توپ می‌زند.

 


محبی سال گذشته به عنوان بخشی از رضایتنامه شهریار مغانلو راهی تیم پرتغالی شد. مسوولان استقلال در چند هفته گذشته خبر توافق با وی را منتشر کرده بودند اما اکنون با تغییر مدیریت باشگاه سانتاکلارا این انتقال پیچیده‌تر شده است. مسوولان استقلال باید نخست منتظر لیست خروجی باشگاه پرتغالی باشند و در ادامه بتوانند مدیریت جدید را برای این انتقال راضی کنند؛ انتقالی که اکنون با مشکلات دیگر نیز مواجه شده است.

 

تیم سپاهان اصفهان یکی دیگر از مدعیان جذب محبی به شمار می‌رود و حتی اعلام شده که پول رضایتنامه این بازیکن نیز آماده است. ترس استقلال از احتمال حضور محبی در سپاهان زمانی بیشتر خواهد شد که این بازیکن بهترین عملکرد خود را در زردپوشان دیار زاینده رود داشته است.

 

البته استقلال تهران تا کنون در جذب بازیکنانی مانند کاوه رضایی و محمد نادری ناکام بوده است و هواداران همچنان منتظر یک بازیکن سرشناس در استقلال هستند./ ایرنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
0
محبی به دردنمیخوره چراهربازیکن لژونرمیشه فکرمیکنیم خوبه تازه محبی هم که به جای بخشی ازرضایت نامه مغانلودادنش الان بادوبرابرقیمت مغانلو باشگاهای ایرانی دنبالشن ۵۰۰هزاردلارکه به تیم پرتقالی بایدبدن ۵۰۰هزاردلارهم قراردادخودش بلیط نامه نگاری و...میشه یک میلیون دلاربانصف این پول میشه بهترین خارجی گرفت یادوتا سه تابازیکن ایرانی گرفت بلاخره یکیش خوب درمیادحدود۳۳میلیاردسیصدمیلیون پول کمی نیست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
0
مدیران استقلال بی عرضه ترین افراد لیگ هستن .
وریا
Germany
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
واقعاً امسال دارن گند میزنن،ما بازیساز نداریم اینا همش دنبال مهاجم میگردن درصورتی که آرمان و ارسلان اگه بازی بهشون میرسید دوتا از بهترینای لیگ بودن
علی عبدلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
بابا فقط یه هافک خلاق بازی ساز میتونه استقلال را سر پا نگه داره . تمام پست ها به اندازه کافی بازیکن خوب داریم . به جای اینکه سه چهار بازیکن متوسط با قرارداد متوسط جذب کنند ، یک هافک خلال در قواره مجتبی جباری جذب کنند و پول سه چهار بازیکن را بهش بدن . قرار نیست که فقط پیروز بشیم قراره هوادار از فوتبال لذت ببره و این مهم عملی نمیشود الا با جذب هافک خلاق و بازیساز که مرکز میدان را با سر بالا مدیریت کند .
دایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
خخخخخخ
تحلیل های برگزیده