شماره هشت پرسپولیس پرید+ عکس-راهبرد معاصر

شماره هشت پرسپولیس پرید+ عکس

هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس بعد از پایان نه چندان جالبی که در این تیم داشت، به تراکتور پیوست.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 July 26
کد خبر: ۱۴۴۲۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، باشگاه تراکتور دقایقی پیش از جدیدترین خرید تابستانی خود رونمایی کرد. بر این اساس رضا اسدی با عقد قرارداد رسمی شاگرد قربان بردیف شد.

 

این هافبک دفاعی بلند قامت که پیش از این سابقه بازی در تراکتور را داشته، فصل گذشته در ۲۶ بازی چهار گل برای پرسپولیس به ثمر رساند اما اوضاع برایش خوب پیش نرفت تا تصمیم به جدایی و حضور در تیمی دیگر بگیرد.

 

گلایه‌هایی که از رضا اسدی در صفحه اینستاگرامی‌اش در طول فصل می‌دیدیم، در پایان فصل و با قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس به شکلی شدیدتر تکرار شد. البته قرار بود این هافبک دفاعی با کاهش قرارداد در اردوی سرخپوشان تهرانی ماندگار شود ولی این اتفاق رخ نداد تا حالا اسدی به دنبال تیمی دیگر برای ادامه دوران حرفه ای باشد.

شماره هشت پرسپولیس پرید+ عکس

اسدی سابقه بازی در نفت تهران، سایپا، تراکتور، سنت پولتن و پرسپولیس را در کارنامه دارد. او با پیراهن تراکتور نمایش درخشانی در لیگ نوزدهم داشت و قهرمان جام حذفی هم شد. این بازیکن در لیگ بیستم با وجود تلاش تراکتور، تبریز را ترک و لژیونر شد. او در بازگشت سریع به فوتبال ایران، پرسپولیس را انتخاب کرد اما حضورش در جمع سرخ پوشان پایتخت خیلی طول نکشید و دوباره راهی تبریز شد./ ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده