آب شرب این شهر ایران یک هفته قطع شده است-راهبرد معاصر

آب شرب این شهر ایران یک هفته قطع شده است

بارندگی شدید و وقوع سیلاب در شهرستان کوهرنگ موجب قطع یک هفته ای آب شرب شهرکرد و شهرهای اطراف شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 16
کد خبر: ۱۴۷۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، قطعی یک هفته‌ای آب در شهرکرد معضلات جدی ایجاد کرده است، مردم آب شرب مورد نیاز خود را از خانه‌های فامیل خود که آب خانه‌شان وصل است یا تانکرهای آبرسانی سیار تهیه می‌کنند.

 

 بارندگی شدید و وقوع سیلاب در شهرستان کوهرنگ موجب گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ که منبع تأمین آب شرب شهرکرد و شهرهای اطراف است، شد.

 

در نتیجه گل‌آلودی این چشمه، آن را از مدار تامین آب شرب شهرکرد، شهرهای اطراف و حدود 65 روستا، خارج کرد و تأمین آب شرب شهرکرد به مشکل رسید.

 

برای مدیریت این اتفاق، چاه‌هایی که در اختیار کشاورزان، شهرداری و ... بود، وارد مدار تامین آب شدند تا این مشکل مرتفع شود همچنین خط اضطراری سامان فعال و ظرفیت آن افزایش یافت.

 

اما با تمام تلاش‌ها امروز هفتمین روز است که شهرکرد و دیگر شهرها و روستاها هنوز مشکل آب شرب دارند و همچنان آبرسانی سیار با 100 تانکر در شهرکرد انجام می شود.

 

قطعی یک هفته‌ای آب در شهرکرد معضلات جدی ایجاد کرده است، مردم آب شرب مورد نیاز خود را از خانه‌های فامیل خود که آب خانه‌شان وصل است یا تانکرهای آبرسانی سیار تهیه می‌کنند.

 

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ پکیج رفع کدورت که به تصفیه‌خانه‌های تند معروف هستند از استان‌های دیگر به استان آمده و در حال نصب هستند تا در اسرع وقت کمبود آب جبران شود./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده