سایت پاپ ملودی از قالب جدید موزیک خود به همراه پلی لیست رونمایی کرد-راهبرد معاصر

سایت پاپ ملودی از قالب جدید موزیک خود به همراه پلی لیست رونمایی کرد

آرشیو سایت Popmelody یکی از کاملترین فول البوم های موجود در وب فارسی است و سلیقه های مختلف را به خوبی پوشش می دهد، بنابراین شما عزیزان اگر به دنبال شنیدن موسیقی هستید حتما از این سایت بازدید نمایید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 01
کد خبر: ۱۴۹۳۰۸

به گزارش راهبرد معاصر سایت پاپ ملودی اقدام به اصلاح و باز طراحی ظاهر قالب آهنگ خود کرده است. در طراحی جدید موسیقی ها در دسته های مختلف همچون موسیقی کردی، آهنگ عربی، موزیک افغانی، موسیقی ترکی، آهنگ خارجی، دانلود مداحی، موسیقی بستکی، موسیقی بندری، موسیقی کرمانجی و آهنگ لری قرار گرفته اند که بازدیدکنندگان میتوانند با ورود به هر دسته اقدام به دانلود گلچین، پلی لیست کامل و ترانه های جدید هر خواننده نمایند.

میتوان گفت آرشیو سایت Popmelody یکی از کاملترین فول البوم های موجود در وب فارسی است و سلیقه های مختلف را به خوبی پوشش می دهد، بنابراین شما عزیزان اگر به دنبال شنیدن موسیقی هستید حتما از این سایت بازدید نمایید.

 

سایت پاپ ملودی از قالب جدید موزیک خود به همراه پلی لیست رونمایی کرد

 

  • در دسته عربی می توان خواننده هایی همچون سعد المجرد و ريم السواس،
  • در طبقه بندی آهنگ جدید میتوان مجموعه کامل موزیک هایی از خوانندگانی همچون احسان یاسین، آرون افشار، مهدی مولاد، هومن نجفی، سیاوش قمیشی، سارن، مسعود جلیلیان، ستین، هنگامه، لیلا فروهر،
  • در دسته موزیک سنتی پاپ ملودی میتوان علیرضا قربانی، همایون شجریان، سالار عقیلی، احسان خواجه امیری، لیلا فروهر، غلامحسین بنان و سینا سرلک،
  • در دسته لری خوانندگانی مثل رضا سگوند،
  • در دسته  موزیک خارجی میتوان خوانندگانی مثل شاگی، Adele و بیلی ایلیش،
  •  دسته ترکی ابراهیم تاتلیس، سیمگه،
  • دسته موسیقی کردی محسن لرستانی، 
  • در دسته مداحی مداحان محرم و نوحه های معروف مثل حمید علیمی، جواد نکایی، محمود کریمی،وحید شکری،جواد ذاکر، صادق آهنگران و مجید بنی فاطمه را مشاهده کرد.

 با این بروزرسانی جدید در ظاهر و کیفیت بصری سایت انتظار می رود در ماه های آتی این سایت به عنوان یکی از بهترین سایتهای پلی لیست و پخش موزیک تبدیل و بازدیدکنندگان را بسیار خوشحال کند. 

 

پاپ ملودی چیست؟

پاپ ملودی سرویس رایگان دانلود و پخش موسیقی و آهنگ به صورت آنلاین است که در سال 2020 توسط دانیال طاهری بنیان نهاده شد و در حال حاضر 4 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. هدف پاپ ملودی ارائه جدید ترین و بهترین موزیک های Pop فارسی و خارجی است و سعی می کند بهترین امکانات گوش دادن به موسیقی را برای شما کاربران عزیز فراهم نماییم، شما میتوانید با ساخت اکانت روی وبسایت popmelody اقدام به ساخت playlist کنید و از شنیدن موسیقی روز و جذاب لذت ببرید، پاپ ملودی به صورت تخصصی ترانه های ترند و محبوب صنعت موزیک ایران را برای شما به صورت رایگان با بالاترین کیفیت 320 اماده کرده است و در مدت زمانی کوتاه توانست به یکی از محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی (stream) مجاز کشور تبدیل شود.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده