استاد دانشگاه: قوه قضائیه با فریب‌دهندگان مردم برخورد قاطع کند-راهبرد معاصر

استاد دانشگاه: قوه قضائیه با فریب‌دهندگان مردم برخورد قاطع کند

مدرس دانشگاه گفت: خواستار برخورد قاطع از سوی قوه قضائیه با رسانه‌هایی که با دروغ‌هایشان افکار عمومی را فریب می‌دهند،‌ هستیم، باید رسانه‌هایی که در مسیر فریب افکار عمومی گام برداشته‌اند، رسوا و با آنها برخورد شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 21
کد خبر: ۱۵۵۵۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، مجتبی صمدی مدرس دانشگاه و پژوهشگر فرهنگ و رسانه گفت: فقط قوه قضائیه نیست و حتی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی و نهادها و سازمان‌های فرهنگی مثل وزارتخانه‌ها نسبت به‌ دروغ پردازی هایی که انجام می‌شود باید شفاف‌سازی کنند.

وی افزود: افرادی هستند که حقیقت را نمی‌دانند ولی بیان می‌کنند حتما باید با این افراد مقابله شود و مقررا‌ت‌گذاری و سیاست‌گذاری فرهنگی به نحوی انجام شود که هر کسی هر حرفی را بیان نکند چون باعث انحراف در افکار عمومی می‌شود.

* طراحی جریمه برای افراد دروغگو
این مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه دولت باید جریمه‌هایی درنظر بگیرد که هر کسی بدون سند حرف نزند، گفت: افرادی که به عنوان نخبگان سیاسی هستند، نباید بدون سند صحبت کنند، باید برای هنرمندان مقررات جدی درباره اظهارنظر در مباحث مختلف درنظر گرفته شود.

* قوه قضائیه برخورد قاطع داشته باشد
صمدی در ادامه تاکید کرد: خواستار برخورد قاطع از سوی قوه قضائیه با رسانه‌هایی که با دروغ‌هایشان افکار عمومی را فریب می‌دهند،‌ هستیم، باید رسانه‌هایی که در مسیر فریب افکار عمومی گام برداشته‌اند، رسوا و با آنها برخورد شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده