ماجرای فوت نسرین قادری از زبان پدرش-راهبرد معاصر

ماجرای فوت نسرین قادری از زبان پدرش

پدر نسرین قادری حضور و کشته شدن دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات تهران را رد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 06
کد خبر: ۱۵۷۸۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از مرگ مرحومه مهسا امینی، دشمنان انقلاب اسلامی با با تمام عِده و عُده و امکانات و توان رسانه‌ای خود پای کار آمده تا با تبلیغات دروغین و شیطنت‌های رسانه‌ای در بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند؛ مزدوران ضدانقلاب در جریان اغتشاشات هر چند روز و چند ساعت یکبار در راستای اجرای پروژه کشته‌سازی با دروغ‌پراکنی از کشته شدن افرادهای مختلف توسط نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی خبر می‌دادند و با مانور تبلیغاتی سعی در ایجاد اغتشاش و ناامیدی مردم داشتند در حالی‌که هر بار این گونه اخبار تکذیب شده است.

 

در همین راستا پس از فروکش کردن اغتشاشات محدود چند هفته گذشته و حضور باشکوه و میلیونی ملت ایران به ویژه کردستانی‌های همیشه در صحنه و مدافع نظام در راهپیمایی 13 آبان ماه، دشمنان چشم دیدن این حجم از اعلام حمایت مردم از انقلاب را نداشتند و این‌بار در پروژه جدید کشته‌سازی قصد داشته که مرگ نسرین قادری بانوی مریوانی را به اغتشاشات ربط دهند، در حالی‌که این خبر سرتاپا دروغ از زبان پدرش تکذیب شد.

 

احمد قادری، پدر نسرین قادری در مریوان در تشریح جزئیات این واقعه ابتدا حضور و کشته شدن دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات تهران را رد کرد و گفت: دخترم تشنج داشت و به آنفلوآنزا هم مبتلا شده بود و شب همان روزی که فوت کرد، برادرش تا 12شب پیش او بود و ما هم با او تماس تلفنی داشتیم و جویای حالش بودیم.

 

وی با بیان اینکه فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او نشد، افزود: از دختر دیگرم به همراه همسرش خواستیم تا به منزل نسرین برود و ما را از وضعیت او با خبر کنند.

پدر این مرحومه گفت: با مراجعه دختر و دامادم به درب منزل نسرین و کلی زنگ و در زدن، باز هم هیچ خبری از او نمی‌شود و با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را می‌شکنند که با پیکر بی جان او مواجه می‌شوند.

 

وی بیان کرد: دختر و دامادم پس از دیدن این صحنه بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس گرفته و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل می‌شود.

 

قادری تأکید کرد: مردم به شایعات و اخبار دروغ رسانه‌های معاند توجه نکنند و داغ‌مان را با حرف بی‌پایه و اساس تازه نکنند و از برگزاری هر گونه تجمعی به نام دخترم خودداری کنند.

 

نسرین قادری 35ساله و اهل مریوان است که در شهریار تهران سکونت داشت و روز 13آبان به گفته پدرش به دلیل بیماری فوت کرده و پیکر آن مرحومه دیروز پس از انجام تشریفات قانونی به زادگاهش منتقل و خاکسپاری شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده