انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از رفتار نماینده سراوان-راهبرد معاصر

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از رفتار نماینده سراوان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رفتار نماینده سراوان استیضاح وزیر اقتصاد را احساسی دانست.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 22
کد خبر: ۱۶۰۱
به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین درمجلس، در خصوص مجادله محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان با یکی از کارمندان اداره گمرک و حمایت برخی از نمایندگان از رفتار نماینده سراوان، اظهار داشت: هیچ کس نباید از این رفتار غلط حمایت کند، هم رفتار نماینده سراوان اشتباه بوده و هم رفتار کسانی که به دنبال این ماجرا با چشم بسته به دنبال استیضاح وزیر هستند.


وی افزود: نماینده سراوان می توانست همان ابتدا که احساس کرد حرمتش حفظ نمی شود یا اجازه ملاقات به وی داده نمی شود محل را ترک کند. هیچ فردی حق ندارد بخاطر معطل ماندن اقدام به توهین یا فحاشی کند ولو اینکه 45 دقیقه، یک ساعت یا 10 دقیقه معطل مانده باشد آن هم نماینده مجلس که باید شان نمایندگی را حفظ کند.


رضایی با اشاره به کلید زدن استیضاح وزیر اقتصاد از سوی 40 تن از نمایندگان، تصریح کرد: بخاطر اتفاقی که در گمرک رخ داده می خواهند وزیری که دو ماه پیش وزیر شده را استیضاح کنند، این کار به هیچ وجه قابل توجیه نیست و بیشتر به یک رفتار احساسی شبیه است تا عملی منطقی!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به فیلمبرداری از جلسه غیرعلنی روز سه شنبه 28 آذرماه و انتشار آن، گفت: اینکه افراد از داخل مجلس برخلاف قانون چنین سوژه ای را به دست دشمنان دهند، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و امری خلاف قانون و غیراخلاقی تلقی می شود.

نماینده مردم خمین با بیان اینکه این اقدام با نیت تخریبی صورت گرفته چراکه ا خوراکی برای رسانه های بیگانه فراهم کرده و هیچ بار مثبتی ندارد، خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه در حال بررسی این موضوع است همه در برابر قانون یکسان هستند و باید با فرد متخلف مطابق قانون برخورد شود./ دانشجو
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده