زمان تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا 5 رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

زمان تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا 5 رتبه بندی معلمان

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت:در ادامه مسیر هیئت‌های ممیزه و ارزیابان برای تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا 5 معلمان اقدام خواهند کرد و بعد از آنکه رتبه‌های رتبه بندی معلمان به صورت دقیق تعیین شد، معوقات واریز می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۱۶۲۳۸۱
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

به گزارش راهبرد معاصر  بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان رتبه یک یعنی آموزشیار معلم تاکنون برای ۸۰ درصد معلمان صادر و تا پایان آذرماه نیز برای ۲۰ درصد بقیه صادر خواهد شد و معوقات ۸ ماهه آنها پرداخت می‌شود.
  مصطفی بابایی سارویی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: باید توجه داشت که هدف اصلی رتبه‌بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت و کیفیت آموزش است و با همین رویکرد اجرای رتبه‌بندی در سند تحول بنیادین مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای رتبه‌بندی معلمان در 11 ماه اخیر به نقاط خوبی رسیده است و در ماه‌های گذشته برای اینکه کف کار عملیاتی شود، رتبه یک یعنی آموزشیار معلم برای 80 درصد معلمان صادر و تا پایان آذر ماه برای 20 درصد بقیه صادر خواهد شد و معوقات 8 ماهه آنها پرداخت می‌شود.

بابایی بیان کرد: در ادامه مسیر هیئت‌های ممیزه و ارزیابان برای تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا 5 معلمان اقدام خواهند کرد و بعد از آنکه رتبه‌ها به صورت دقیق تعیین شد، معوقات واریز می‌شود.

همچنین وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان خبر داد و اعلام کرد :این بخشنامه به استناد بند 2-3 ماده 2 قانون نظام رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شده است و بر این اساس آخرین مدرک تحصیلی معلمان در حکم کارگزینی ایشان اعمال می‌شود.

تمام معلمان طرح مهرآفرین نیز تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
سلام ما باز نشستگان امسال ۱۴۰۱ منتظر پرداخت رتبه یک هستیم بخصوص معلمان بازنشسته استثنایی که چهار ماه طول میکشد تا مقرری دریافت کنند الان سه ماه است حقوق نداریم بیزحمت سریعتر این مبلغ را براب ما پرداخت کنند تا مشکلمان را مرتفع کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
آیا آذرماه رتبه1تا5مشخص می‌شود. وزمان واریز معوقات چه موقع میباشد
FARIDON.GH484
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
آخرش زمان مشخص و دقیق اعلام نشده که تمام‌ رتبه ها تا ۵ کی اعمال وپرواخت خواهند شد بقولی دایتان ادامه دارد ومعلمان منتظر آن باشند کی تمام میشود !!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
هر وقت گوشی را باز کردم غیر ممکن بود از رتبه بندی مطا لبی نباشد همه ش سر کاری بااین رتبه بندی معلمان بدهکار نش خیلی کاره همه ش وقت کشی
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
ای خدااااا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
استخدام نیروهای مهرآفرین چی شد
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
پس چرا حرفی از بازنشستگان نمی زنید مگه نه اینکه بازنشستگان معلمان دیروز جامعه بوده و قانون اجرا نشده است ضمن اینکه تصمیم بر این شد که همزمان با رتبه‌بندی همسان‌سازی هم انجام بشود پس چی شد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
تکلیف بازنشستگان ۱۴۰۱برناچی می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
لطفا حرف نزنید عمل کنید با ۳۰ سال سابقه باید رتبه ۵ بدین نه ۳
ناشناس
Belgium
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام درخصوص صدوراحکام رتبه بندی معلمان بازنشسته400و401 هم اطلاع رسانی کنید
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام عزیزان
ان شاء الله رتبه‌بندی معلمان بازنشسته 1400 را هم انجام دهید
نه پاداشِ داریم نه رتبه‌بندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
انشالله تا زمان گل نی نتیجه حاصل خواهد شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام رتبه بندی دقیق انجام نمیشه بنده با۳۰ سال سابقه ودارا بودن کلیه مستندات واداشتن مدرک فوق لیسانس برایم رتبه ۳ لحاظ کرده اند اصلا معلوم نیست از روی چی امتیاز داده اند .تورو خدا جواب درست و حسابی به ما بدهید بخدا خسته شدیم.
سلمان ارسلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
جاداره ازدولت محترم بابت رتبه بندی تشکرکنم وامیدوارم دولت آقای رئیسی به قشرمعلم توجه ویژه ای داشته باشه واین چندسال ظلم واجحاف راجبران کنه اجرش نزدایزدمنان ماجورومشکورباد.
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
چرا ما بازنشستگان سالهای گذشته شامل رتبه بندی نمی شویم مگر نه اینکه سی سال در اموزش وپرورش خدمت صادقانه نکردیم وحال باید حدود هشت ملیون حکممان باشد چطور با این خقوق نا چیز وهزاران مشکل ومریضی زندگی کنیم
عبدالسعید نیک روان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام بنا به گفته معاون مجلس وزیر آموزش و پرورش حدود ده هزار نفر کارمند با رسته استخدامی اداری در کل بدنه آموزش و پرورش وجوددارند که مشمول رتبه بندی نمی باشند. بنا به نظر اینجانب این تعداد از کارکنان هیچ گونه برخورداری از حمایت های مالی که کارکنان سایر دستگاه ها دارند را نداشته آند و نخواهند داشت. این بدلیل ظلمی است که شورای انقلاب فرهنگی با تصویب بخش نامه 230 اجازه ورود نیروهای آموزشی به بدنه ستادی و اداری آموزش و پرورش صادر نمود تا بدین وسیله انرژی و سرمایه آموزش و پرورش را در بخش آموزشی حیف و میل نماید.
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
تاریخ بخشنامه رتبه بندی به سال91 بر می گرده گناه ما چیه که ده سال اجرا نشد و ما بازنشسته شدیم عدالت در این جامعه وجود دارد اصلا
همسان سازی را اجرا کنید
زاهدنوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
عرض سلام وادب من با۲۰سال سابقه بیمه تامین اجتماعی فاقدرتبه زده ادند
هنراموزاستان کردستان شهرستان دیواندره
تحلیل های برگزیده