هشدار واشنگتن درباره آینده کابینه نتانیاهو-راهبرد معاصر

هشدار واشنگتن درباره آینده کابینه نتانیاهو

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، به دولت آمریکا برای یافتن روشی محتاطانه و دقیق جهت تعامل و همکاری با کابینه آینده تل‌آویو هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۱۶۲۸۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، پایگاه خبری "اکسیوس" به نقل از مقامات آمریکایی خبر داد که کاخ سفید موضوع همکاری با وزرای افراطی‌گرای کابینه آینده رژیم صهیونیستی را بررسی کرده‌است.

 

به گفته اکسیوس، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، به دولت آمریکا برای یافتن روشی محتاطانه و دقیق جهت تعامل و همکاری با کابینه آینده تل‌آویو هشدار داده‌است.

 

نتانیاهو که خود از شخصیت‌های افراطی صهیونیست‌هاست با گروه‌ها و شخصیت‌هایی برای تشکیل کابینه جدید ائتلاف تشکیل داده که افراطی‌گری آنان صدای واشنگتن را نیز درآورده‌است.

 

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی به کابینه آینده بنیامین نتانیاهو به خاطر انتخاب شخصیت‌های افراطی در پست‌های حساس به شدت حمله کرد.

 

پس از افشای توافقات نتانیاهو جهت انتخاب شخصیت‌های افراطی برای پست‌های حساس در ارتش، امنیت داخلی و آموزش، این نگرانی‌هایی در اسرائیل و جهان از دولت آینده تل آویو بوجود آمد.

 

پیشتر یائیر لاپید، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره تصمیم بنیامین نتانیاهو در تعیین کابینه گفت: ​شاهد تشکیل کابینه‌ای کاملا جنون آمیز در اسرائیل هستیم. لاپید خطاب به طرفداران حزب نتانیاهو گفت: شما که در انتخابات به لیکود رای دادید آیا چنین خواسته‌هایی داشتید؟ حال چنین فردی با این اندیشه‌های تاریک برای شما‏ و دخترانتان تصمیم خواهد گرفت؟ آیا این مسائل را برای اسرائیل می‌خواستید؟

 

حتی بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم هشدار داد انتقال اداره یگان نیرو‌های مرزبانی مستقر در کرانه باختری به وزارت امنیت داخلی که بن غفیر مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت، امنیت این رژیم را مخدوش می‌کند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده