تیراندازی شب کریسمس در انگلیس با 1 کشته و 3 زخمی-راهبرد معاصر

تیراندازی شب کریسمس در انگلیس با 1 کشته و 3 زخمی

پلیس انگلیس یکشنبه (۲۵ دسامبر) اعلام کرد در تیراندازی شب کریسمس در یک کافه در شمال غرب این کشور، یک زن کشته و سه مرد زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 25
کد خبر: ۱۶۵۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر از آسوشیتد پرس، نیروی پلیس مرزی‌ساید اعلام کرد در حال تحقیق درباره تیراندازی ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه شنبه شب در یک کافه در شهر والاسی به عنوان پرونده قتل است. طبق این گزارش، پلیس هیچ مظنونی را در این ارتباط بازداشت نکرده است.

کارآگاه دیوید مک‌کاگرین گفت: تحقیقات در مراحل اولیه است و ما می‌دانیم که این حادثه واقعاً تکان‌دهنده و ویرانگر است که درست قبل از روز کریسمس در یک مکان شلوغ پر از افراد جوان رخ داده است.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد قربانی زن این حادثه بر اثر جراحت ناشی از اصابت گلوله جان خود را در بیمارستان از دست داد. طبق این بیانیه، بجز سه مرد زخمی شده در اثر تیراندازی، چند نفر دیگر هم دچار جراحت شدند.

به گفته کارآگاه پلیس، بازرسان به دنبال شاهدان عینی و همچنین فیلم‌های ویدئویی و تصاویر دوربین‌های مداربسته هستند تا متوجه چگونگی این اتفاق شوند. وی افزود: معتقدیم فرد مسلح پارکینگ محل حادثه را بلافاصله بعد از تیراندازی با یک خودروی تیره‌رنگ احتملاً یک مرسدس ترک کرد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده