وزیر آموزش و پرورش:بازنگری کتب درسی در حال انجام است-راهبرد معاصر

وزیر آموزش و پرورش:بازنگری کتب درسی در حال انجام است

یوسف نوری با بیان اینکه بازنگری کتب درسی در حال انجام است، گفت: تربیت معلم باید بسیار جدی گرفته شده و بهبود و ارتقای فضای فیزیکی مدارس نیز دنبال شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۲۹ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 19
کد خبر: ۱۶۹۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نگرش کشورها به مقوله آموزش و پرورش به عنوان بستر ایجاد فرهنگ و پیاده‌سازی اهداف نظام، اظهار داشت: سال‌ها است که مقوله تربیت معلم از لحاظ کمی و کیفی آن گونه که باید پیش‌ می‌رفت، نبوده است به‌همین دلیل اولین تمرکز خود را بر روی دانشگاه تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان گذاشتیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مصوبات اخیر درباره دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان گفت: در این جلسه که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، یکی از مصوبات‌، ورود اساتید دانشگاه از بین معلمان دارای مدرک تحصیلی دکتری و نخبگان در دستور کار قرار گیرد و از وجود آنان استفاده خواهد شد.

نوری از بازنگری کتب درسی به صورت منطقی و براساس نیاز دانش‌آموزان خبر داد و با بیان اینکه این بازنگری در حال انجام است، افزود: تربیت معلم باید بسیار جدی گرفته شود و از فضاهای آموزشی ایجاد شده در کشور نیز به نحو مطلوب استفاده کرده و بهبود و ارتقای فضای فیزیکی دنبال شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه احیای امور تربیتی و پرورشی در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مجوز جذب نیرو برای امور تربیتی نیز داده شده است.

 بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان، دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و نشست با مجمع نمایندگان استان، معلمین استان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌ها از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان است./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
0
0
مترسک پس هنوز زنده ای نفسم میکشی .راستی چه خبر از حقه بندی و فوق العاده ایکه گفتیاذر. آذر نه دی نه بهمن .مردک دست پا چلفتی دروغگو
تحلیل های برگزیده