تصمیم شبانه دولت/ جزییاتی از اعمال فوق‌العاده ویژه‌ای برای کارمندان-راهبرد معاصر

تصمیم شبانه دولت/ جزییاتی از اعمال فوق‌العاده ویژه‌ای برای کارمندان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور می‌گوید دولت بنا دارد برای مشاغل اختصاصی با شرایط خاص افزایش ۳۵ تا ۵۰ درصدی فوق العاده ویژه را از طریق صرفه‌جویی داخلی دستگاه‌ها اعمال کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 24
کد خبر: ۱۷۴۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور می‌گوید دولت بنا دارد برای مشاغل اختصاصی با شرایط خاص افزایش ۳۵ تا ۵۰ درصدی فوق العاده ویژه را از طریق صرفه‌جویی داخلی دستگاه‌ها اعمال کند.
میثم لطیفی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان در جمع خبرنگاران کرمان در خصوص افزایش فوق العاده ویژه کارکنان ادارات تصریح کرد: فوق‌العاده ویژه‌ای در قانون خدمات کشوری برای مشاغل اختصاصی در دستگاه‌های با شرایط خاص وجود دارد و دولت بنا دارد از این محل افزایش ۳۵ تا ۵۰ درصدی را منوط به اینکه بار مالی نداشته باشد، حقوق این کارکنان را افزایش دهد و اعتبار آن نیز از محل صرفه جویی داخلی دستگاه‌ها تحقق می‌یابد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
امیدوارم که اینبار ۵۰درصد فوق‌العاده ویژ ه شامل فرهنگیان بشه و اینبار دوستان دوستداران. عزیز فرهنگیان جنبان نوری ومیرکاظمی مانع این حقوق واقعی معلمان نشوند و بگذارند این قشر ضعیف وامها بعد از سالها به حقشان برسند
تحلیل های برگزیده