بازیکن استقلالی هم از هواداران تشکر کرد و هم کنایه زد-راهبرد معاصر

بازیکن استقلالی هم از هواداران تشکر کرد و هم کنایه زد

مدافع سابق آبی‌ها با انتشار پستی نسبت به اتفاقات بازی گل گهر و استقلال واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 08
کد خبر: ۱۷۵۹۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ آرمین سهرابیان بازیکن سابق استقلال در بازی برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شد. هر چند گل او در دقایق پایانی با 2 گل از سوی شاگردان ساپینتو پاسخ داده شد تا گلزنی بازیکن سابق آبی ها بی اثر شود. سهرابیان که در استقلال در فوتبال ایران چهره شد بعد از این بازی با انتشار پستی از هواداران استقلال تشکر کرد. او التبه کنایه ای هم به اتفاقات اخیر در بازی دو تیم زد.

 

«دیروز بازم خدا بهم لطفش رو نشون داد و تونستم یک بار دیگه در ورزشگاه آزادی که خاطرات زیادی را به ذهنم میاره بازی کنم. به امتیازات کامل مسابقه نیاز داشتیم و تمام وجودمون رو برای گرفتن سه امتیاز به کار گرفتیم. اما انگار تو این چند بازی اخیر که با استقلال داشتیم، سرنوشت دوست نداشته روی خوشش رو به ما نشون بده. همیشه اون آخر یه اتفاقاتی رخ میده که واقعا همین الان هم که این متن رو می‌نویسم باور کردنش برای من و بقیه نفرات تیم‌مون سخته. خیلی دوست داشتم گلی که زدم سه امتیازی بشه، ولی قسمت نبود.

بازیکن استقلالی هم از هواداران تشکر کرد و هم کنایه زد

اما با اینکه یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل رو باختیم و تلخی‌ این باخت به این سادگی‌ها پاک‌ شدنی نیست، لطفی که هواداران استقلال به من در طول مسابقه و حتی بعد از گل زدن من با تشویقم داشتند، هیچ وقت از ذهنم نمیره. بازی دیروز یک بار دیگر به من ثابت کرد که فوتبال حتی در روز بدش هم می‌تونه حال آدم رو خوب کنه و از هواداران استقلال برای برخوردی که با من داشتن، خیلی ممنونم.»/ خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده