امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام و چشم‌انداز فروپاشی داخلی سردرگم هستند-راهبرد معاصر

امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام و چشم‌انداز فروپاشی داخلی سردرگم هستند

وزیر امور خارجه با اشاره به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط نظامیان صهیونیست گفت: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام و چشم‌انداز فروپاشی داخلی سردرگم هستند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 06
کد خبر: ۱۷۸۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۷ فروردین ماه در توئیتی درباره حمله صهیونیست‌ها به معتکفان در مسجدالاقصی نوشت: هتک حرمت و یورش شبانه نظامیان رژیم جعلی اسرائیل به نمازگزاران ⁧ مسجدالاقصی⁩، صحنه‌های دردناکی را رقم زد که نتیجه رفتار مدعیان حقوق‌ بشری است که چشم بر جنایات تروریست‌های صهیونیسم بسته‌اند.

 

‏وی افزود: صهیونیست‌ها از موج همگرایی در جهان اسلام و چشم‌انداز فروپاشی داخلی سردرگم هستند.

 

 ناصر کنعانیسخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیروز (چهارشنبه) ۱۶ فروردین ماه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی را محکوم کرده بود.

 

گفتنی است نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه احتمال وقوع نافرمانی مدنی ششم فروردین ماه به مسجدالاقصی یورش برده و فلسطینی‌هایی را که در این مکان مقدس به اعتکاف و نیایش در ماه رمضان مشغول بودند، بازداشت کردند.در پی بازداشت ۴۰۰ نمازگزار فلسطینی و مجروح شدن ۲۴۰ نفر دیگر در مسجدالاقصی، صبح چهارشنبه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت تدابیر شدید امنیتی به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده