حاشیه های دربی امروز پایتخت-راهبرد معاصر

حاشیه های دربی امروز پایتخت

در حالیکه چند ساعت به برگزاری صدمین شهرآورد بزرگ پایتخت زمان باقی مانده، هواداران دو تیم با در دست داشتن پرچم‌های آبی و قرمز در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 23
کد خبر: ۱۸۰۸۱۷

به گزارش راهبرد معاصر تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و هر تیمی که به برتری برسد گام بلندی برای قهرمانی در لیگ بر خواهد داشت.

اگرچه چند ساعت تا برگزاری صدمین شهرآورد زمان باقی مانده اما ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه آزادی برقرار است. هواداران دو تیم با در دست داشتم پرچم‌های آبی و قرمز در حال رفتن به محل برگزاری بازی هستند. این در حالی است که تنها ۱۵ هزار بلیط برای این دیدار فروخته شده است.

هواداران از نحوه فروش اینترنتی بلیط این بازی و قیمت آن انتقادات زیادی داشته و معتقدند برای تهیه بلیط با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

در دو ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی که در حال بازسازی است، پرچم‌های بزرگی از استقلال و پرسپولیس نصب شده است.

علی عبدالمالکی خواننده جوان و پاپ قرار است به مناسبت عید سعید فطر در ورزشگاه آزادی کنسرت زنده برگزار کند.

مراسم رونمایی از دو پیراهن ورزشی متعلق به دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این پیراهن‌ها که چندی پیش در محل عملیات شلمچه در کنار پیکر دو شهید گمنام این دو پیراهن به رنگ‌های آبی و قرمز پیدا شده است از سوی بازیکنان دو تیم گلباران خواهد شد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده