تصویر متفاوتی از ساپینتو وقتی آل کثیر ضربه نهایی را زد + عکس-راهبرد معاصر

تصویر متفاوتی از ساپینتو وقتی آل کثیر ضربه نهایی را زد + عکس

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در دربی تهران روز عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 24
کد خبر: ۱۸۰۹۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، دو تیم پرسپولیس و استقلال دیروز در دربی حساس پایتخت رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. دیداری که به دلیل وضعیت دو تیم در جدول از حساسیت قابل توجهی برخوردار بود و نهایتا این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که با تک گل عیسی آل کثیر حریف خود را شکست دادند و موقتا راهی صدر جدول شدند.

عیسی آل کثیر تعویض طلایی یحیی گل محمدی در بازی دیروز بود. او که از ابتدای نیمه دوم جای مهدی عبدی را در  زمین مسابقه گرفت خیلی زود توانست دروازه استقلال را باز کند. گلی که تا پایان حفظ شد تا آل کثیر یک گل سه امتیازی ‌و فوق العاده ارزشمند را به ثمر رسانده باشد.

عکس | تصویر متفاوتی از ساپینتو وقتی آل کثیر ضربه نهایی را زد

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال مثل همه بازی قبلی این تیم با هیجان خاصی کار را در کنار زمین دنبال می کرد. او دیروز به داوری هم خیلی معترض بود و در پایان بازی هم به سرعت خود را پیام حیدری رساند تا این اعتراض خود را به داور دربی منتقل کند.

اما در یک لحظه از بازی روی متفاوتی را از ساپینتو دیدیم. جایی که انگار گل عیسی آل کثیر مثل آبی روی آتش برای سرمربی استقلال عمل کرد و یک حسرت بزرگ را برای او به همراه داشت. هر چند که ساپینتو در ادامه باز هم تیمش را برای زدن گل تساوی تهییج کرد اما فایده ای نداشت و استقلال در یک بازی مهم شکست خورد./ همشهری آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده