حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مواضع سرایا القدس/ واکنش جهاد اسلامی-راهبرد معاصر

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مواضع سرایا القدس/ واکنش جهاد اسلامی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، یک منطقه دریایی وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین را در غرب منطقه مرکزی در غزه هدف قرار دادند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 09
کد خبر: ۱۸۳۳۵۴

به گزارش راهبرد معاصر پیش از این نیز توپخانه رژیم صهیونیستی، جنوب غزه را هدف قرار داده بود که منجر به شهادت دو فلسطینی شده بود.

گفتنی است شب گذشته نیز رژیم صهیونیستی، غزه را بمباران کرد که در پی آن ۳ فرمانده جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.

در پی این حمله شماری دیگر نیز شهید و مجروح شدند. وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه شنبه اعلام کرد که تاکنون ۱۵ نفر از فلسطینیان در غزه به شهادت رسیده‌اند که ۴ نفر از آنان کودک و ۴ نفر دیگر زن هستند.

جهاد اسلامی: در برابر متجاوزان ایستادگی خواهیم کرد

ابو حمزه سخنگوی نظامی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی شهادت ۱۵ فلسطینی از جمله سه نفر از فرماندهان ارشد این جنبش در یورش وحشیانه بامداد امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به غزه گفت: این جنبش به خواست خدا در برابر متجاوز ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، ابو حمزه تصریح کرد:‌ای توده‌های مردم مقاوم و پایدار ما،‌ای عاشقان مقاومت و هوادارانشان در هر جایی که هستید؛ درود مجاهدان مقاوم و شکیبا بر شما باد و سلام و رحمت و برکات خداوند بر شما باد. دشمن همانند شیوه خونینی که دارد بامداد امروز با همه غرور و خودستایی و بی انصافی تمام، مرتکب جنایت جدیدی در حق ملت و مجاهدان ما شد و قتل عامی وحشیانه و هولناکی در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد از این جنایت علیه غیر نظامیان، عرق شرم بر پیشانی انسانیت می‌نشنید با این تصور که این خون‌ها پلی برای عبور و مایه نجات شان خواهد بود. ما در گردان‌های قدس شهادت شماری از فرماندهان پیشقراولمان را به ملت و مجاهدان مان تبریک و تسلیت می‌گوییم؛ آنان در عملیات ترور بزدلانی که بامداد امروز صورت گرفت به درجه شهادت نائل شدند. نام آنان عبارتند از فرمانده بزرگ شهید «جهاد شاکر الغنام» دبیر شورای نظامی گردان‌های قدس، فرمانده بزرگ شهید «خلیل صلاح البهتینی» عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و نیز فرمانده بزرگ شهید «طارق ابراهیم عز الدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی گردان‌های قدس در کرانه باختری اشغالی. ما شهادت این فرماندهان بزرگ را تبریک و تسلیت می‌گوییم که شجاعت خودشان را در طول ده‌ها سال به دشمن و ژنرال‌های آن، نشان دادند و به همراه آنان شماری از پاکان اعم از همسران و فرزندانشان و فرزندان ملت مجاهد فلسطین به شهادت رسیدند. تأکید می‌کنیم این جنایت پلید بر ایمان ما به خداوند و پذیرفتن قضا و قدر الهی و اصرار بر ادامه مسیر شهیدان خواهد افزود و پایان این مسیر نیز شکست حتمی و قطعی دشمن و فرماندهان آن خواهد بود و وعده خداوند به ما یعنی پیروزی و توانمندسازی ما ان شاء الله محقق خواهد شد.

ابو حمزه افزود:‌ای توده‌های ملت دلاور و مقاوم ما؛ ما در برابر این تجاوز وحشیانه و ظالمانه هستیم و در گردان‌های قدس و مقاومت بر موارد زیر تأکید می‌کنیم:
اولا توده‌های مردم را به حمایت از مقاومت به عنوان یک گزینه راهبردی برای بازداشتن اشغالگران و دفع تجاوز در مسیر آزادسازی و کرامت دعوت می‌کنیم. اجر درد‌ها و رنج‌هایی که می‌کشید نزد خداوند محفوظ است و صبر به یاری خداوند، آغاز هر پیروزی است.
دوم اینکه قتل عام‌هایی که ارتش تروریست صهیونیست در حق غیر نظامیان بی گناه در خانه هایشان مرتکب می‌شود بر پافشاری ملت دلاور بر مقاومت خواهد افزود تا همه فلسطین آزاد شود.
سوم اینکه در گردان‌های قدس و مقاومت تأکید می‌کنیم ما به تعهد و وظیفه مان در قبال شهدا عمل خواهیم کرد و در برابر متجاوز با همه ثبات و عمل، به خواست الهی خواهیم ایستاد.
در پایان می‌گوییم جای هر فرماندهی را هزار فرمانده دیگر پر خواهد کرد و پرچم را شیرمردان جدیدی به دست خواهند گرفت و به راه مقاومت تا از بین رفتن این رژیم از روی سرزمین پاک فلسطین ادامه خواهیم داد و کسانی که ظلم و ستم کردند خواهند دانست که به چه جایگاه (بدی) خواهند رفت./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده