طارمی زبان پورتو را فارسی کرد + عکس-راهبرد معاصر

طارمی زبان پورتو را فارسی کرد + عکس

باشگاه پورتو با زبان فارسی پوستر آقای گلی ستاره ایرانی خود را طراحی کرد.طارمی زبان پورتو را فارسی کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 30
کد خبر: ۱۸۶۹۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی طارمی بهترین سال فوتبالی خود را در پورتو پشت سر گذاشت و علی‌رغم اینکه نتوانست مثل فصل گذشته قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را کسب کند، اما موفق شد برای دومین بار در این رقابت‌ها به عنوان آقای گلی برسد و کفش طلا را به دست بیاورد.

 

طارمی زبان پورتو را فارسی کرد + عکس

ستاره ایرانی پورتو که سه سال قبل هم در همین مقطع عنوان آقای گلی را به‌طور مشترک با دو بازیکن دیگر به دست آورد، این بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست به تنهایی با زدن ۲۲ گل به این مهم برسد و اتفاق تاریخی را به‌عنوان یک لژیونر به دست بیاورد و این شانس را دارد با درخشش در لیگ برتر پرتغال راهی باشگاه بزرگ‌تری شود.

طارمی در فصل اخیر فقط یک بازی را به خاطر محرومیت از دست داد و در ۳۳ مسابقه دیگر لیگ برتر پرتغال به میدان رفت که توانست ۲۲ گل بزند و ۷ پاس گل بدهد تا موثرترین بازیکن تیمش شود و با تقدیر ویژه این باشگاه در پایان فصل مواجه شود.

باشگاه پورتو به مناسبت آقای گلی مهدی طارمی، پوستر ویژه‌ای با انتشار تصاویر شادی گل‌های جذاب این ستاره ایرانی طراحی کرده و با سه زبان پرتغالی، انگلیسی و فارسی، بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را معرفی نموده و از این بازیکن به خاطر درخشش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تقدیر کرده است./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار