کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق با حواله‌های جعلی و ترانزیتی-راهبرد معاصر

کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق با حواله‌های جعلی و ترانزیتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از اجرای تدابیر ویژه فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سازمان یافته سوخت در سطح استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 11
کد خبر: ۱۸۸۷۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین علیزاده مقدم از اجرای تدابیر ویژه فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سازمان یافته سوخت در سطح استان خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان افزود: در ابتدای این طرح ۳ دستگاه تانکر نفتکش در قالب حواله‌های جعلی و ترانزیتی توقیف شدند و مقدار ۸۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی از آن‌ها کشف شد که ارزش ریالی آن ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: طرح مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سازمان یافته سوخت قاچاق در سطح استان سیستان و بلوچستان کماکان ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی زاهدان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم از کشف ۲۵۷ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و دستگیری فرد متخلف توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ خبر داد.

سرهنگ خدارحم فروغی گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت غیر مجاز از اولویت ماموریت‌های پلیس است که این مهم نیز در این فرماندهی به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی گفت: با انجام اقدامات تخصصی پلیسی مشخص شد فردی در حال انتقال و جابه‌جایی مقادیری دارو و لوازم بهداشتی قاچاق به یکی از استان‌های کشور در محل ترمینال مسافربری زاهدان است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان افزود: با حضور پلیس تعداد ۲۵۷ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از متهم کشف شد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده