حضور بشار اسد در نماز عید قربان-راهبرد معاصر

حضور بشار اسد در نماز عید قربان

رئیس‌جمهور سوریه امروز با حضور در مسجدی در دمشق در نماز عید قربان شرکت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 28
کد خبر: ۱۹۱۷۱۰

به گزارش راهبرد معاصر. بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز (چهارشنبه) با حضور در مسجد الافرم دمشق، در کنار تعداد دیگری از مسئولان این کشور، نماز عید قربان را اقامه کرد.

 

براساس گزارش المیادین، این مسجد در محله المهاجرین در پایتخت سوریه واقع شده است. رئیس جمهور سوریه، وزیر اوقاف و تعدادی از نمایندگان پارلمان سوریه در کنار تعدادی از علمای دینی و شخصیت‌های مذهبی نماز عید قربان را در این مسجد به امامت «محمد توفیق رمضان البوطی» رئیس اتحادیه علمای بلاد شام اقامه کردند.

 

البوطی در خطبه‌های نماز عید قربان گفت که تفاوت عید امسال با عید سالهای گذشته در این نکته است که امسال مژده فرارسیدن فردایی بهتر و پایان یافتن دردها و رنج‌های سال‌های گذشته، به ملت سوریه می‌دهد.

 

خطیب نماز عید قربان دمشق در ادامه افزود: امت ما سال‌های گذشته در سختی و رنج بوده و همچنان شاهد بحران‌ها و مشکلات عدیده و زیادی است که باعث گسترش فقر و آوارگی در میان مردم شده است. بعد از تمام دوران‌های خوشی و آرامش، خون‌های بسیاری ریخته شد.

 

روز گذشته هم عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در تماس تلفنی با بشار اسد، فرارسیدن عید قربان را به او تبریک گفته و برای سوریه و ملت این کشور رشد و شکوفایی طلب کرد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده