افتتاح ۵ میدان میوه و تره بار در سطح مناطق تهران-راهبرد معاصر

افتتاح ۵ میدان میوه و تره بار در سطح مناطق تهران

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تلاش برای تکمیل و افتتاح ۵ پروژه میادین میوه و تره بار در سطح مناطق مختلف تهران در آینده نزدیک خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 06
کد خبر: ۱۹۳۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی حق‌بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به همراه ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، معاونین و جمعی از مدیران اجرایی دو سازمان از پروژه‌های در حال ساخت میادین میوه و تره بار کاظمی، لویزان، قیطریه و شقایق بازدید کردند.

حق بین در حاشیه این بازدید پس از اخذ گزارش‌های مربوط به روند اجرا و پیشرفت پروژه‌ها، در خصوص ضرورت تسریع در عملیات اجرایی این بازار‌ها گفت: بر اساس مأموریت‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در توسعه زیر ساخت‌های عمران شهری، احداث و تکمیل میادین میوه و تره‌بار در قالب صورتجلسه همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به این سازمان محول شده؛ در این راستا میادین کاظمی، هروی و لویزان در منطقه ۴، قیطریه در منطقه یک و شقایق در منطقه۱۷، "با عنایت به تأکید شهردار تهران در خصوص تکمیل و راه اندازی هرچه سریع‌تر این میادین"، با تلاش و اهتمام ویژه، این پروژه‌ها توسط سازمان عمرانی جهت تکمیل و افتتاح با جدیت در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه این پروژه‌ها در هفته‌های اخیر گفت: تمام سعی مجموعه بر این است که با سعی و تلاش مضاعف، این میادین در آینده نزدیک در اختیار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جهت استفاده شهروندان گرامی قرار گیرد.

در ادامه فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار نیز ضمن اشاره به اهمیت تکمیل و تحویل هرچه سریعتر این میادین، بر ضرورت هم افزایی و تعامل دو سازمان تأکید و از زحمات دست اندرکاران این پروژه‌ها قدردانی کرد. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده