نتانیاهو با دستگاهی در قلب مرخص شد-راهبرد معاصر

نتانیاهو با دستگاهی در قلب مرخص شد

منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که پزشکان در قلب نخست وزیر این رژیم دستگاه مراقبت عملکرد قلب کار گذاشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 16
کد خبر: ۱۹۴۶۷۰

به کزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری صبح یکشنبه اعلام کردند که پزشکان برای ادامه نظارت بر سلامت بنیامین نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی دستگاهی را در قلب او کار گذاشته‌اند.

 

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در وب سایت خود اعلام کرد که یک دستگاه نظارتی در قلب نتانیاهو کار گذاشته شده است که فعالیت ضربان قلب را بررسی می‌کند.

 

این رسانه صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که نتانیاهو تحت عمل جراحی کاشت دستگاهی در قلبش قرار گرفته که فعالیت ضربان قلب را بررسی می‌کند و پس از انجام معاینات پزشکی به دلیل گرمازدگی که متحمل شده بود، یکشنبه از بیمارستان مرخص شد.

 

روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم پس از آنکه احساس ناخوشی می‌کرد به بیمارستان شیبا در تل آویو منتقل شد. بر اساس بیانیه کوتاه دفتر او، نتانیاهو ۷۳ ساله در بیمارستان تحت معاینات پزشکی قرار گرفت.

 

این در حالی است که نتانیاهو با اصرار بر روند اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی هم در داخل با اعتراضات گسترده روبروست و هم در بخش سیاست خارجی با انتقاد متحدان خود همچون آمریکا مواجه شده است. اراضی اشغالی هفته‌هاست که شاهد تظاهرات پیوسته بوده‌ است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده