زاکانی: در کنار دولت و مردم عراق به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنیم-راهبرد معاصر

زاکانی: در کنار دولت و مردم عراق به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنیم

شهردار تهران در ادامه سفر کاری خود در عراق، به دیدار قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل حق رفت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 17
کد خبر: ۱۹۴۸۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در ادامه سفر کاری خود به دیدار قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل حق عراق رفت.

 

شهردار تهران در این دیدار با تأکید بر اینکه بار اصلی برگزاری مراسم اربعین بر دوش مردم عراق است، افزود: شهرداری تهران تلاش می‌کند در کنار این زحمات، اقداماتی ولو کوچک برای تسهیل برگزاری این رویداد مردمی ایفا کند.

 

وی در ادامه با اشاره به آنکه بالا نگه داشتن پرچم اربعین را وظیفه خود می‌دانیم، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان تهرانی مشتاق شرکت در این همایش انجام دهیم.

 

زاکانی گفت: ما هم برای همکاری در برگزاری رویداد عظیم اربعین اعلام آمادگی می‌کنیم، هم برای گسترش تعاملات و همکاری‌ها میان دو ملت برای ارتقای رضایت شهروندان.

 

شهردار تهران تأکید کرد: قطعاً تجربیات و امکانات امروز ما در شهرداری تهران می‌تواند برای کشور‌ها و شهر‌های منطقه قابل استفاده باشد.

 

وی در خاتمه هم‌چنین گزارشی از اهم اقدامات و تمهیدات انجام‌شده شهرداری تهران برای رویداد بزرگ اربعین ارائه کرد.

 

قیس خزعلی نیز در سخنانی در این دیدار با حمد و ثنای پروردگار بخاطر عزت اسلام و مسلمین، تأکید کرد: از زحمات شما برای برگزاری رویداد اربعین بسیار سپاسگزاری می‌کنم.

 

وی با اشاره به برگزاری رویداد اربعین در گرمای تابستان، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های همه برای امسال، کمبود آب خنک و یخ برای زائران گرامی است.

 

دبیرکل جمعیت عصائب اهل حق در خاتمه ابراز امیدواری کرد این دست تعاملات منجر به ارتقای رضایت شهروندان و برگزاری باشکوه مراسم اربعین شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده