پیش بینی قیمت بیت کوین-راهبرد معاصر

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود 30 هزار و 300 دلار قرار دارد که کمتر از 0.50 درصد در روز دوشنبه افزایش داشته است. تصمیم اخیر SEC در پرونده ریپل، قیمت را تحت تاثیر قرار داده و آن را به سطح پنجشنبه گذشته بازگردانده است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۵۰۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  با وجود اخبار مثبت حول پرونده ریپل، یکی از مقامات سابق SEC نسبت به حکم این شرکت ابراز تردید می‌کند و بیان می‌دارد که تصمیم این نهاد متزلزل است و در آینده معکوس می‌شود.

در سمت دیگر بازار، لری فینک، مدیرعامل بلک راک، معتقد است که ارزهای دیجیتال از نفوذ هر ارز واحدی پیشی خواهند گرفت و این امر علاقه روزافزون جهانی به دارایی‌های دیجیتال را زیاد می‌کند.

به گفته یکی از مدیران سابق در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، تصمیم SEC درباره ریپل نامشخص است و احتمالاً این حکم لغو خواهد شد.

حکم ریپل از سرمایه‌گذاران نهادی توسط SEC حمایت کامل می‌کند، در حالی که سرمایه‌گذاران عادی چنین حمایتی را دریافت نمی‌کنند. این عدم حمایت از سرمایه‌گذاران عادی منجر به افزایش نااطمینانی می‌شود. علاوه بر این، هرچه اطلاعات کمتری درباره یک توکن توسط ناشر آن افشا شود، مسئولیت آن کمتر خواهد بود.

از جنبه تکنیکال، قیمت بیت کوین حمایت فوری در حدود 30 هزار دلار پیدا کرده است که به عنوان یک سطح حمایت روانی قابل توجه نیز عمل می‌کند. گفتنی است، روند اخیر کندل‌های دوجی بالای این سطح نشان دهنده تضعیف حرکت نزولی و تغییر احتمالی به نفع خریداران است.

علاوه بر این، در بازه زمانی چهار ساعته، یک خط روند صعودی به عنوان حمایت روند عمل می‌کند که احتمال شکست صعودی را نشان می‌دهد. با این حال، شایان ذکر است که میانگین متحرک نمایی 50 روزه در حدود 30 هزار و 400 دلار می‌تواند مقاومت مناسبی را همراه با شاخص قدرت نسبی و شاخص‌های واگرایی که نشان دهنده یک وضعیت خنثی در بازار هستند، ایجاد کند.

 اگر بیت کوین در محدوده 30 هزار و 400 دلار تا 30 هزار دلار ثابت بماند، ممکن است شاهد حرکت قابل توجهی در قیمت نباشیم. شکست صعودی بالای سطح 30 هزار و 400 دلار می‌تواند بیت کوین را در سطوحی در محدوده 30 هزار و 900 دلار یا حتی 31 هزار و 500 دلار قرار دهد.

از سوی دیگر، شکست نزولی قیمت به زیر سطح 30 هزار دلار این پتانسیل را دارد که قیمت بیت کوین را به سمت سطح 29 هزار و 500 دلار کاهش دهد./تجارت نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده