چه کسی گفت استقلال پنجم شود!؟-راهبرد معاصر

چه کسی گفت استقلال پنجم شود!؟

این روزها اکثر پیشکسوتان استقلال معتقد هستند که نکونام معرفت به خرج داده که استقلال را تنها نگذاشته است وگرنه شرایط برای این مربی و استقلال اسفناک است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۵۰۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس سرخاب بازیکن سابق استقلال در این خصوص می‌گوید: «به نظر من نکونام خیلی مردانگی کرد که تا حالا نرفته است و هر کس دیگری جای او بود، استقلال را رها می‌کرد. با اینکه وضعیت تیم اصلاً خوب نیست اما نکونام پشت تیم را خالی نکرد و نشان داد مرد با شهامتی است.»

 

این پیشکسوت استقلال در ادامه می‌گوید: «نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده که استقلال برای پنجمی رقابت کند، ولی باید گفت این حرف مسخره و مزخرف است. ظاهراً آقایان نمی‌دانند استقلال تیم بزرگی است و این تیم را با تیم‌های تازه تأسیس شده اشتباه گرفتند.»

 

سرخاب در خصوص بی‌توجهی مسئولان به استقلال می‌گوید: «هر دو تیم استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و زیر نظر دولت و وزارت ورزش اداره می‌شوند ولی جای تعجب دارد که شرایط یک تیم گل و بلبل است ولی شرایط یک تیم نابسامان و بحرانی! اگر مدیران در استقلال بدهی بالا آوردند باید همان مدیران جوابگو باشند، مگر همین آقایان را وزارت ورزش انتخاب نکرده است؟ چرا تبعیض بین دو باشگاه وجود دارد؟ عجیب است مشکلات پرسپولیس یک شبه حل می‌شود ولی مشکلات استقلال قابل حل نیست.»/ ایران ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده