لغو بازی یوونتوس و بارسلونا-راهبرد معاصر

لغو بازی یوونتوس و بارسلونا

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، تایید کرد که بازی لغو شده با یوونتوس قرار نیست در تاریخ جدیدی برگزار شود.یوونتوس-بارسلونا دیگر برگزار نمی‌شود
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از تعلیق اولین بازی دوستانه تور آمریکا که قرار بود صبح امروز مقابل یوونتوس برگزار شود، ابراز تأسف کرد.

رئیس بارسلونا توضیح داد که گروه مهمی از بازیکنان تیم اصلی امروز با علائم گاستروانتریت، بیماری التهاب معده‌ای، از خواب بیدار شده‌اند.

لاپورتا تایید کرده که رویارویی مقابل تیم ایتالیایی به طور قطعی به حالت تعلیق درآمده است:"به دلیل برنامه‌های از پیش تعیین شده نمی‌توان این بازی را در تاریخ دیگری برگزار کرد. این همان چیزی است که هست و شما باید آن را بپذیرید."

او درباره واکنش هواداران گفت:"زندگی و فوتبال این موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنند که شادی و نشاط را کاهش می‌دهند و شما را مجبور می‌کنند برنامه‌هایتان را تغییر دهید. همه ما واقعاً دوست داشتیم تیم قهرمان لالیگا را با بازیکنان‌ جدید ببینیم. ضربه بسیار سختی برای بازیکنان آسیب دیده است که برای آن‌ها آرزوی بهبودی دارم و برای هواداران بارسا هم سخت است زیرا همه ما دوست داشتیم این تیم را ببینیم."/ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار