كاهش قیمت محصولات ایران خودرو+ جدول-راهبرد معاصر

كاهش قیمت محصولات ایران خودرو+ جدول

براساس رصد بازار دیروز در کنار کاهش قیمت خودرو شاهد تغییر کانال برخی خودروها از جمله «خانواده دنا» در بازار بودیم و از سوی دیگر برخی از خودروها هم به مرز تغییر کانال نزدیک رسیند، با این شرایط می‌توان گفت بازار این روزها مسیر خود را انتخاب کرده و با کاهش قیمت‌گذاری می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۷۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ براساس رصد بازار دیروز در کنار کاهش قیمت خودرو شاهد تغییر کانال برخی خودروها از جمله «خانواده دنا» در بازار بودیم و از سوی دیگر برخی از خودروها هم به مرز تغییر کانال نزدیک رسیند، با این شرایط می‌توان گفت بازار این روزها مسیر خود را انتخاب کرده و با کاهش قیمت‌گذاری می‌شود. اما با وجود این افت قیمت فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که همچنان خبری از مشتری نیست و خریداران از دور نظاره‌گر این تغییرات هستند.


براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو با افت 2 تا 23 میلیون در بازار قیمت گذاری شد. با توجه به رصد بازار بیشترین کاهش قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو به «207 پاناروما اتومات» رسید و این خودرو کاهش 23 میلیونی را تجربه کرد.

كاهش قیمت محصولات ایران خودرو+ جدول

در میان محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 10 میلیونی را تجربه کرد. «هایما S5 پلاس» هم در بازار با کاهش 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 190 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم 475 میلیون تومان قیمت خورد و افت 3 میلیونی داشت. «دناپلاس» هم امروز با افت یک میلیونی در بازار 597 میلیون تومان قیمت خورد و با کاهش 7 به مرز 500 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 800 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 5 میلیونی را ثبت کرد و با این شرایط این خودرو هم یک قدم تا تغییر کانال فاصله دارد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «207 پاناراما اتومات» امروز تغییر کانال داد و وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد، براساس رصد بازار این خودرو کاهشی 2 میلیونی داشت و 790 میلیون قیمت خورد./اکوایران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده