افزایش آمار برده‌داری نوین در انگلیس-راهبرد معاصر

افزایش آمار برده‌داری نوین در انگلیس

یک مدیر انگلیسی تاکید کرد کسانی مورد برده داری نون انگلیس قرار گرفته‌اند در طوی یک سال ۶۰۰ درصد افزایش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 26
کد خبر: ۱۹۶۴۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، اندرو والاس، مدیر اجرایی نهاد خیریه آنسین انگلیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد این کشور شاهد افزایش ۶۰۰ درصدی تعداد موارد برده‌داری مدرن از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۲ و پس از آن فقط در نیمه اول سال جاری شاهد افزایش ۳۰ درصدی بود.

 

او در ادامه افزود: بنابراین این میزان به سرعت در حال رشد است. در این میان ۷۰۸ قربانی بالقوه فقط در بخش مراقبت از افراد وجود داشته اند. دلیل وجود این مشکل این است که ما بیش از ۱۰۰ هزار ویزا برای افرادی در سراسر جهان صادر کرده‌ایم که در امر مراقبت از افراد مشغول هستند و همانطور که در گزارش آمده است حتی شاهد دریافت هزینه‌هایی برای استخدام هستیم، بنابراین این افراد مقدار زیادی بدهی دارند و به اینجا می‌آیند و هدف برده داری مدرن واقع می‌شوند.

 

این مدیر انگلیسی گفت که زمانی این افراد وارد می‌شوند، درک کمی از حقوق شغلی خود دارند یا اصلاً موضوع را درک نمی‌کنند. آن‌ها اغلب توسط نهاد‌ها یا شرکتی که برای آن کار می‌کنند منزوی و به بردگی کشیده می‌شوند. آن‌ها در یافتن محل اقامت با مشکل روبرو می‌شوند که آسیب پذیری آن‌ها را بیشتر می‌کند، مشکل پیدا می‌کنند و دستمزد کم یا اصلاً دریافت نمی‌کنند. اکنون، همه ما می‌دانیم که مشکلی اساسی با بخش مراقبت اجتماعی داریم، اما راه حل به نوعی باز کردن دریچه‌ها بوده است و هیچ کنترلی بر نحوه آمدن مردم به اینجا، شرایطی که به اینجا می‌آیند، و سطح آگاهی وجود ندارد.

 

او اضافه کرد: ما شاهد بهره برداری بیشتر و بیشتر از این افراد هستیم و اغلب این افراد احساس می‌کنند که به دلیل تهدید‌هایی که ضد آن‌ها انجام می‌شود و تهدید‌های بالقوه علیه خانواده خود نمی‌توانند جلو بیایند و وضعیت را اطلاع دهند و اکنون با قانون مهاجرت غیرقانونی، این تهدید وجود دارد که اگر در واقع به جلو بروید و اطلاع رسانی کنید، بازداشت خواهید شد و اخراج خواهید شد و از دسترسی به خدمات پشتیبانی که شدیداً به آن نیاز دارید، محروم خواهید شد.

 

والاس تاکید کرد وضعیت انگلیس در این خصوص از همه دنیا بدتر است و افزود: بنابراین ما به افرادی نیاز داریم که برای کسانی که صدایی ندارند صحبت کنند، تا بخش مراقبت‌های اجتماعی از ماهیت افراد و مقیاس مشکل را درک کند، آموزش‌هایی را برای شناسایی این افراد و ریشه کن کردن آن‌ها بگذارد. این یک مشکل رو به رشد است. اعداد تکان دهنده هستند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده