وضعیت سه مجروح حادثه تروریستی شیراز وخیم است-راهبرد معاصر

وضعیت سه مجروح حادثه تروریستی شیراز وخیم است

رئیس روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه سایر مجروحان در بیمارستان‌های نمازی و مسلمین شیراز تحت درمان هستند، ادامه داد: وضعیت سه نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است. دو نفر به دلیل اصابت گلوله به ناحیه شکم و سینه در اتاق عمل هستند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر بابک یکتاپرست رئیس روابط عمومی اورژانس کشور اظهار کرد: تعداد کل آسیب دیدگان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ که بوسیله اورژانس به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند ۱۰ نفر است. وی افزود: از این تعداد یک نفر به دلیل شوک و ترس و یک نفر دیگر به دلیل گرفتار شدن در ازدحام جمعیت دچار آسیب شدند که بصورت سرپایی درمان شدند.

رئیس روابط عمومی اورژانس کشور گفت: هشت نفر دچار عارضه اصابت گلوله شدند که متاسفانه یک نفر در بیمارستان مسلمین به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه سایر مجروحان در بیمارستان‌های نمازی و مسلمین شیراز تحت درمان هستند، ادامه داد: وضعیت سه نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است. دو نفر به دلیل اصابت گلوله به ناحیه شکم و سینه در اتاق عمل هستند.

بابک یکتاپرست تصریح کرد: مصدوم دیگر به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و صورت دچار آسیب شد که هم اکنون در حالت کما قرار گرفته و اینتوبه شد.وضعیت سایر مصدومان پایدار است و تحت درمان قرار دارند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده