اعلام زمان صدور احکام رتبه بندی معلمان توسط وزیر آموزش و پرورش-راهبرد معاصر

اعلام زمان صدور احکام رتبه بندی معلمان توسط وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیات دولت زمان صدور احکام رتبه بندی معلمان را اعلام کرد
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۹۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی (معلمان) و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود و کسانی که اعتراض شان وارد شده است، رتبه شان ارتقاء می‌یابد و رتبه جدید می‌گیرند.

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شهریه مدارس گفت: میزان شهریه مدارس روی سایت مدارس غیردولتی قرار گرفته و اگر از آن شهریه بیشتر دریافت می‌کنند، شهروندان شکایت کنند تا ما پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اخذ شهریه به دلار، گفت: چند مرکز در دولت پیش مجوز داشتند که با دلار شهریه بگیرند، زیرا مدارس تطبیقی هستند و دانش آموزان آن خارجی اند، ولی آن را تسری دادند و این کار غیرقانونی است. ما به طور جد دنبال این هستیم که اولا آنرا برگردانیم و اگر تخلف کردند پلمب کنیم. در این دولت بالغ بر هزار مدرسه را یا لغو مجوز کردیم و یا دستور تعطیل موقتشان را صادر کردیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره اینکه با مصوبه کمیسیون تلفیق سند جامع سرمایه انسانی آموزش و پرورش تهیه می‌شود، گفت: کمیسیون تلفیق مصوبات خوبی را دیروز و امروز داشته و دارد و هنوز هم تمام نشده است. تدوین جامع منابع انسانی از جذب پذیرش تا نگهداشت و بازنشستگی و سایر موارد آموزش و پرورش است. تدوین سند جامع کار ضروری است و برنامه ریزی را راحت‌تر می‌کند و آینده را نشان می‌دهد. / روزنو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده