گل‌محمدی:سال سختی را برای قهرمان شدن دارد-راهبرد معاصر

گل‌محمدی:سال سختی را برای قهرمان شدن دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال سختی را برای قهرمانی پیش رو داریم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 23
کد خبر: ۲۰۱۰۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی و روز خوبی برای ما باشد. بازی حساسی است. دیروز هم با بچه‌ها صحبت کردیم. همه بازی‌های لیگ برتر برای ما مثل یک فینال است. هیچ فرقی با فینال جام حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد.

وی افزود: باید سعی کنیم امتیازها را جمع کنیم. سال سختی برای قهرمان شدن است. با انرژی و انگیزه خوبی داشته باشیم تا همین روند را ادامه بدهیم. بازیکنان انصافا علیرغم مشکلاتی که دارند هم خوب تمرین می‌کنند هم تمرکز خوب دارند. انگیزه‌های آن‌ها فراتر از تصور است. مقابل تیمی بازی داریم که هفته قبل نشان داد با کیفیت است. مربی خوبی دارند. بازیکنان جوان و سرعتی خوبی به خصوص در فاز حمله دارند. مطمئنم روز سختی برای ما خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به غیبت هواداران در بازی فردا، عنوان کرد: این مساله می‌تواند مزید برعلت باشد. وجود آن‌ها همیشه به ما انرژی بیشتری می‌دهد. نبودنشان قطعا به ضرر ما خواهد بود. واقعا خبر نداریم چه زمانی قرار است به استادیوم بیایند. متاسفانه شروع سال با غیبت تماشاگران همراه بوده که نقطه ضعف خیلی بزرگی برای فوتبال ما و افرادیست که باعث و بانی این اتفاقات شدند. هنوز نتوانسته‌اند زیرساخت اولیه برای حضور تماشاگران بعد از سال‌های زیاد را به وجود بیاورند. فقط اسمی از مدیریت داشتند. هیچ کاری متاسفانه برای این فوتبال و ورزش نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس است. همیشه به بازیکنان می‌گویم بازی که در پیش دارید حساس ترین و مهم ترین بازی عمرتان است. امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. مطمئنم می‌تواند بازی جذابی برای هر دو تیم باشد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه با برد در بازی فردا به رکورد 100 پیروزی می‌رسد، از رکورد برانکو عبور می‌کند و تنها علی پروین رکورد بالاتری دارد، گفت: به خدا این مسائل را اولین بار است می‌شنوم. اصلا به اینکه چه رکوردی شکسته می‌شود فکر نمی‌کنم. هیچ کدام از ما این فکر را نمی‌کند. فقط روی بازی فردا تمرکز داریم. فقط می‌خواهیم برنده شویم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد. نتیجه در فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی مطمئنم بازیکنان ما با انگیزه بالا و برای بردن به زمین می‌روند. امیدوارم عملکردشان نتیجه بدهد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده