زمان دقیق بازگشت ویلموتس به ایران مشخص شد-راهبرد معاصر

زمان دقیق بازگشت ویلموتس به ایران مشخص شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جمعه هفته جاری وارد ایران می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
کد خبر: ۲۰۴۸۸

به گزارش راهبرد معاصر ، با وجود اینکه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از پنج شنبه هفته جاری وارد دومین هفته خود می‌شود همچنان خبری از حضور مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال در تهران نیست و او همچنان در کشور خودش حضور دارد.

قرار بود ویلموتس پیش از شروع لیگ برتر به ایران بازگردد، اما سفر او به کشورمان به تاخیر افتاد و طبق اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال، قرار است او در نهایت جمعه هفته جاری (۸ شهریور) به تهران بیاید.

 

با این تفاسیر ویلموتس و دستیارانش یعنی لورن اسپینوزی و مانو فررا، هیچ یک از بازی‌های هفته دوم لیگ را هم با حضور در ورزشگاه تماشا نمی‌کنند.

 

سرمربی تیم ملی از زمان عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال تاکنون پولی دریافت نکرده است.

 

البته وحید هاشمیان، تنها ایرانی حاضر در کادرفنی تیم ملی که در هفته اول لیگ برتر فوتبال برای تماشای بازی پرسپولیس- پارس جنوبی و استقلال - ماشین سازی به ورزشگاه آزادی و بنیان دیزل تبریز رفت، احتمال دارد در این هفته هم برای ارزیابی بازیکنان، در برخی بازی‌های مهم لیگ در ورزشگاه‌ها حاضر شود.

 

اردوی آماده سازی شاگردان ویلموتس برای بازی با هنگ کنگ در هفته دوم رقابت‌های دومین مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از یکشنبه هفته آتی (۱۰ شهریور) در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود و ملی پوشان چهارشنبه ۱۳ شهریور برای برگزاری بازی با شاگردان میکسو پاتلاینن راهی هنگ کنگ می‌شوند.

این بازی ۱۹ شهریور انجام خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده