قرارداد تأمین ۶۳۰ واگن مترو در چین نهایی می‌شود-راهبرد معاصر

قرارداد تأمین ۶۳۰ واگن مترو در چین نهایی می‌شود

شهردار تهران گفت: انعقاد قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو آماده شده و در سفر چين، قرارداد مربوطه نهایی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۶۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی اظهار كرد: با تلاش‌های صورت گرفته در ۶ ماه اخیر، امروز دو هزار و ۴۷ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی به شهروندان فعال است و سازمان تاکسیرانی نیز از ظرفیت خود برای ارائه خدمت در قالب سرویس مدارس و هم‌چنین خدمات‌رسانی ویژه به دانش‌آموزان مدارس استثنایی استفاده می‌کند.

 

شهردار تهران با اشاره به اتخاذ و اجرای برخی تصمیمات برای مدیریت ترافیک مهرماه از جمله ممنوعیت تردد خودروهای حامل بار و کالا در ساعات اوج ترافیک، اظهار کرد: در خصوص رفع نقص دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات نیز اقدامات خوبی در ماه‌های اخیر انجام شده و امروز وضعیت دوربین‌ها در شرایط مطلوبی قرار دارند.

 

زاکانی از انعقاد تفاهم‌نامه برای رفع مشکل تأمین برق متروی پرند و آماده شدن این خط مترو در دو مسیر رفت و برگشت خبر داد و گفت: شهرداری تهران، بیشترین سطح خدمت‌گزاری به شهروندان به‌ ویژه محصلان را در دستور کار خود قرار داده و برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

 

شهردار تهران با بیان اینکه امسال در خصوص سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی، اقدام ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: موضوع انعقاد قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو آماده شده و در سفری که به چین دارم، قرارداد مربوطه نهایی می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده