کدام آزادکاران شانس حضور در آخرین مسابقه کشتی جهانی ۲۰۲۳ را دارند؟-راهبرد معاصر

کدام آزادکاران شانس حضور در آخرین مسابقه کشتی جهانی ۲۰۲۳ را دارند؟

در پایان بازی‌های آسیایی، بار دیگر اردوی تیم ملی آزاد در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد و کشتی‌گیران زیر ۲۳ سال زیر نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان خود را برای شرکت در مسابقه جهانی امید‌ها آماده خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 03
کد خبر: ۲۰۶۸۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین مسابقه جهانی سال ۲۰۲۳ مثل هر سال، به کشتی زیر ۲۳ سال اختصاص دارد. نفرات اعزامی به این رقابت‌ها از چرخه انتخابی بزرگسالان مشخص شده‌اند، همانطور که هدایت این رده سنی نیز از سال گذشته به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان محول شده است.

طبق این چرخه قرار است به احتمال فراوان میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، شهداد خسروی در ۶۱ کیلو، محمدعلی عموزاد در ۶۵ کیلو، محمد بخشی در ۷۰ کیلو، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلو، سبحان یاری در ۷۹ کیلو، علی منصوری در ۸۶ کیلو، مبین عظیمی یا امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو، امیرعلی آذرپیرا یا ابوالفضل بابالو در ۹۷ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلوگرم در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان که طی روز‌های اول تا هفتم آبان در تیرانای آلبانی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

از تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان، تنها نام میلاد والی‌زاده دیده می‌شود که او در بازی‌های آسیایی جای خود را به ابراهیم خواری داد، اما از تیم جوانان که در مسابقات جهانی شرکت کرد چندین کشتی‌گیر به تیرانا خواهند رفت. /تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده