شلیک بیش از ۱۵۰ راکت به سمت تل‌آویو و شهرک‌های اسرائیلی-راهبرد معاصر

شلیک بیش از ۱۵۰ راکت به سمت تل‌آویو و شهرک‌های اسرائیلی

کتائب القسام خبر داد که در واکنش به بمباران یک برج مسکونی در شهر غزه که توسط صهیونیست‌ها صورت گرفت، بیش از ۱۵۰ راکت به سمت تل‌آویو و شهرک‌های اسرائیلی اطراف نوار غزه شلیک کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ کتائب القسام -شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- شامگاه امروز شنبه در ادامه عملیات طوفان الاقصی، چندین راکت به سمت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک کرد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که در پی شلیک این راکتها، آژیر‌های خطر در تل‌آویو، الخضیره، حولون و ریشون لتسیون به صدا درآمده است و صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها هجوم برده‌اند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان این حملات راکتی، شماری از صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تعداد این افراد منتشر نکرد. برخی از منابع فلسطینی می‌گویند که در این حملات، چند صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

کتائب القسام با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که این حملات، در واکنش به بمباران یک برج مسکونی در شهر غزه بوده که صهیونیست‌ها بعد از ظهر امروز، آن را هدف قرار داده بودند. در حملات نیرو‌های مقاومت، بیش از ۱۵۰ راکت به سمت تل‌آویو شلیک شد.

در واکنش به حملات نیرو‌های مقاومت، سران رژیم صهیونیستی امروز نشستی برگزار کردند. کانال ۱۳ صهیونیستی، اما خبر داد که نشست کابینه نتانیاهو به دلیل رگبار موشکی مقاومت به سوی تل‌آویو متوقف شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش از رگبار سنگین موشک‌های مقاومت به سوی تل‌آویو و گوش‌دان خبر داده بودند. رسانه‌ها از شنیده شدن صدای آژیر خطر در این مناطق و همچنین صدای انفجار‌های شدید خبر می‌دهند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در واکنش به عملیات گسترده نیرو‌های مقاومت در اراضی اشغالی، با بیان اینکه «در وضعیت جنگی قرار داریم»، مدعی شده بود نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر در این جنگ پیروز خواهند شد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم امروز ضمن اذعان به نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی، اعلام کرد: «اسرائیل تحت حمله قرار دارد و حماس در عملیاتی تروریستی به آن نفوذ کرده است. ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم».

نیرو‌های مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صد‌ها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. این عملیات تاکنون حدود ۶ کشته و ۲۵۰ زخمی از صهیونیست‌ها برجای گذاشته که به بیمارستان‌های رژیم موقت اعزام شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی حماس، از وضعیت سرزمین‌های اشغالی به «غافلگیری کامل اسرائیل» توصیف کرده و تأکید کردند که ارتش رژیم اشغالگر تاکنون چنین نبردی را تجربه نکرده است. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده