پیروزی پرگل سپاهان مقابل صنعت‌نفت-راهبرد معاصر

پیروزی پرگل سپاهان مقابل صنعت‌نفت

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با درخشش عیسی آل‌کثیر و آریا یوسفی صنعت‌نفت را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۳۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت سیدرضا مهدوی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک سپاهان به پایان رسید.

سپاهان اصفهان پس از کسر امتیازی که داشت اولین بازی لیگ برتری خود را انجام داد و انگیزه‌های زیادی برای کسب پیروزی در این مسابقه داشت. در مقابل صنعت نفت آبادان هم با توجه به شروع ضعیفی که در لیگ برتر داشته بود به دنبال کسب نتیجه در این مسابقه و شرایط متفاوتی در ادامه لیگ بود که به این امر دست پیدا نکرد. نکته جالب ترکیب ابتدایی سپاهان غیبت شهریارمغانلو و رضا شکاری در لیست این تیم بود.

شاگردان ژوزه مورایس بازی را طوفانی آغاز کردند و رضا اسدی موفق شد در دقیقه ۱۳ روی ارسال آریا یوسفی با یک ضربه سر تماشایی گل اول را به ثمر برساند. دقیقه ۳۰ پاس کات‌بک میلاد زکی‌پور به آریا یوسفی رسید و ضربه این بازیکن در بین راه به علی قاسم برخورد کرد و وارد دروازه شد.

حملات سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۳۳ نوبت به عیسی ‌آل‌کثیر رسید که با سر توپ فوق العاده و ضربه زیبا از زاویه بسته گل سوم را به ثمر برساند. عیسی موفق شد در اولین دیدار رسمی خود با لباس سپاهان گلزنی کند. درخشش آل‌کثیر ادامه داشت و او موفق شد در دقیقه ۵۰ روی ریباند ضربه محکم محمد کریمی و دفع ناقص فهد طالب گل چهارم را وارد دروازه صنعت نفت کند.

کاپیتان طالب ریکانی موفق شد در دقیقه ۸۱ روی پاس امیرمحمد پناهی یکی از گل‌ها را جبران کند و کمی از بار شکست سنگین کم کند. با این نتیجه سپاهان ۱۱ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و صنعت نفت نیز با ۴ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، قهرمان نجفی و محمدرضا آشور ماهانی

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد قربانی، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و عیسی آل کثیر

سرمربی: ژوزه مورایس

آتش‌بازی سپاهان مقابل صنعت‌نفت با درخشش آل‌کثیر و ستاره جوان

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فهد طالب، حسین سنگر گیر، رحیم آلبوغیش، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، سیدفاخر تهامی، رضا امانی نژاد، فرزین معامله گری، عباس قاسم، میثم تهی دست و امیرمحمد پناهی

سرمربی: عبدالله ویسی/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده