وزیر جنگ صهیونیست دستور تخلیه شهرک‌های نزدیک به لبنان را صادر کرد-راهبرد معاصر

وزیر جنگ صهیونیست دستور تخلیه شهرک‌های نزدیک به لبنان را صادر کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز دستور داده شهرک‌های اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی را که نزدیک به لبنان است، تخلیه کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۵۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیرو‌های مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۶۵۰ اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز دستور داده است شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی را که نزدیک به لبنان است، تخلیه کنند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که به دنبال تبادل آتش بین ارتش صهیونیستی و حزب الله لبنان، گالانت دستور تخلیه این شهرک‌ها را صادر کرده است.

ارتش لبنان هم امروز خبر داد که پس از بمباران شماری از شهرک‌های این کشور توسط توپخانه رژیم صهیونیستی، چند نفر زخمی شده‌اند.

همزمان با این مسئله، نیرو‌های یونیفل با انتشار بیانیه‌ای از تماس با طرفین خبر دادند تا بتوانند کنترل وضعیت را به دست گیرند و از هر گونه تنش احتمالی جلوگیری کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم ظهر امروز اعلام کرد که ۲۰ شهرک مسکونی نزدیک مرز غزه در حال تخلیه است.

از شهرک نشینان ساکن این مناطق خواسته شده است که خانه‌های خود را به دلیل حملات کنونی نیرو‌های حماس و واکنش نیرو‌های نظامی این رژیم به حملات حماس تخلیه کنند. / اسپوتنیک

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده