نجباء عراق: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پاسخی ذلت‌بار دریافت می‌کنند-راهبرد معاصر

نجباء عراق: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پاسخی ذلت‌بار دریافت می‌کنند

رئیس شورای سیاسی نُجَباء به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی غزه واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۱۵۶

به گزارش راهبرد معاصر،‌ شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی نُجَباء در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی غزه تاکید کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پاسخی ذلت‌بار دریافت خواهند کرد؛ ما از جمله افرادی نیستیم که تنها به محکومیت اکتفا کنیم.

 

به گزارش دفتر جنبش اسلامی نجباء در ایران، الاسدی با بیان این که آنچه در بیمارستان المعمدانی غزه اتفاق افتاد یک جنایت فجیع خجالت آور و به معنای واقعی کلمه یک رذالت است، افزود: ️تهاجم در میدان کارزار شیوه ماست و دشمن پیش از دوست به این مساله واقف است.

 

وی با تاکید بر این که موجودیت ما با ترس و هراس افکندن در جان دشمنان و اشغالگران گره خورده است، تصریح کرد: ️روز‌ها آبستن اتفاقاتی است که گریبان شما اشغالگرانِ از هم گسیخته را خواهد گرفت و سلاح‌های ما بی‌تاب است و زمان چیدن میوه‌هاست؛ چرا که مجاهدان دیگر طاقت از کف داده‌اند و ️جمجه‌های شما در تیررس ماست.

 

رئیس شورای سیاسی نُجَباء افزود: ️این خیانت بدون مجازات نخواهد ماند، مجازاتی که شما و یاران آمریکایی‌تان و حاکمان مرتجع را به ذلت و خواری خواهد کشید و ️به اشغالگران می‌گوئیم، بهای جان بی‌گناهان، منافع و جان‌های شما در هر وجب از این سرزمین خواهد بود.

 

وی در خاتمه تاکید کرده که «️بین ما و شما خونخواهی نیست، بلکه نبرد و درگیری موجودیت و نابودی است».

 

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشور‌های غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

 

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۱۰۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را درآورد و سران برخی از کشور‌های غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

 

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این ساعت (صبح چهارشنبه)، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده