کارشناسی داوری دیدار استقلال و آلومینیوم اراک-راهبرد معاصر

کارشناسی داوری دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

حیدر سلیمانی معتقد است مهدوی اشتباه تاثیرگذاری را در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک داشته است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 27
کد خبر: ۲۱۰۵۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت مهدوی در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان همراه شد، اظهار کرد: مهدوی قضاوت بدی در این بازی نداشت اما به هر حال اشتباه تاثیرگذاری را در گرفتن پنالتی استقلال در نیمه نخست داشت و به همین دلیل نمی‌توانیم بگوییم او این دیدار را خوب قضاوت کرده است.

وی درباره صحنه‌های مهم این دیدار گفت: در نیمه نخست، مدافع آلومینیوم پشت پای مهرداد محمدی را در محوطه جریمه می‌زند و روی مهاجم استقلال خطا انجام می‌دهد اما داور این صحنه را ندید و به اشتباه به جای اعلام پنالتی، ادامه بازی تشخیص داد. در اوایل نیمه دوم، آرمین سهرابیان در میانه میدان به شکل اسپک توپ را می‌زند و مانع از ایجاد موقعیت می‌شود که داور باید به او کارت زرد نشان می‌داد اما متاسفانه مهدوی این کار را نکرد.

سلیمانی درباره اخراج مرادمند عنوان کرد: در دقیقه ۸۰ درگیری صورت می‌گیرد که مهدوی به خوبی این درگیری را مدیریت می‌کند و بعد از پایان قائله به چهار بازیکن کارت زرد می‌دهد که محمدحسین مرادمند یکی از آن‌ها است. این کارت زرد درست بود و مدافع استقلال دو دقیقه بعد با بی‌احتیاطی با دست به صورت مرتضی تبریزی می‌زند که داور با تصمیمی درست به او کارت زرد دوم را می‌دهد و او را از زمین مسابقه اخراج می‌کند./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده