واکنش بیرانوند به حواشی دیدار پرسپولیس-تراکتور-راهبرد معاصر

واکنش بیرانوند به حواشی دیدار پرسپولیس-تراکتور

دروازه‌بان پرسپولیس ضمن ابراز ناراحتی از حوادث پیش آمده پس از دیدار دو تیم، از هجمه هواداران تیم های رقیب نسبت به محرومیتش اظهار ناراحتی کرده و آن را ناخوشایند دانست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 02
کد خبر: ۲۱۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

یه گزارش راهبرد معاصر؛ بازی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز همچون همیشه با حاشیه های متعددی پیش و پس از بازی روبرو بوده است. بازی اخیر دو تیم که با پیروزی تراکتور سازی همراه بود با اشاره‌ی دست بیرانوند که تراکتوری ها آن را توهین قلمداد کرده اند  حاشیه کشیده شد. علیرضا بیرانوند در مورد حواشی بعد از دیدار تراکتور و پرسپولیس، توضیح داد: از روز گذشته که فیلم اتفاقات را دیدم خیلی ناراحت شدم. این خوب نیست که برای محرومیتم هجمه از سوی هواداران باشگاه‌های رقیب ایجاد شود تا در بازی‌های مهم پیش‌رو غایب باشم.

 

بازیکن برتر سال گذشته فوتبال ایران، اضافه کرد: اگر فضا اینگونه باشد، لازم به این اقدامات نیست و خودم از کادر فنی پرسپولیس می‌خواهم که نیمکت‌نشین شوم؛ هواداران پرشور تراکتور را دوست دارم و خودشان هم این مساله را می‌دانند.

 

وی گفت: حرکت دستم خطاب به هواداران خودمان بود و می‌خواستم بگویم که با قدرت کارمان را دنبال می‌کنیم؛ اگر تراکتوری‌ها ناراحت شده‌اند، از همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ منظوری نداشته و از آنان عذرخواهی می‌کنم.

 

بیرانوند در پایان در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس نیز اظهار داشت: پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه، قراردادم را تا سال ۱۴۰۲ تمدید کردم.

 

پیشتر انصاری فرد مدیر عامل پرسپولیس نیز در این رابطه اظهار داشته بود که: در این ارتباط ویدیویی منتشر شده و می‌خواهند بگویند بیرانوند به تماشاگران توهین کرده است. این در حالی است که چه در سال گذشته و چه برای این بازی با وجود بعضی مسائل که نمی‌خواهیم به آنها اشاره کنیم، بیرانوند هرگز موضعی نگرفت. ما به دنبال پرهیز و جلوگیری از تنش‌ها بین تیم‌های رقیب هستیم. لازم است همه باشگاه‌ها در این باره با یکدیگر همکاری کنیم تا فوتبال در فضایی آرامتر دنبال شود و رقابتی حرفه‌ای و جوانمردانه شکل بگیرد و خدایی ناکرده اتفاقات تلخ اواخر فصل گذشته در استادیوم ها تکرار شود.

 

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: در این باره با بیرانوند هم صحبت کردم. او تاکید کرد هرگز به دنبال بی‌احترامی نبوده است. او حتی در فصل گذشته با وجود بعضی اتفاقات، مثبت صحبت کرده بود. بیرانوند بازیکنی با اخلاق و یکی از سرمایه‌های فوتبال کشور ما محسوب می‌شود و از حرکت وی در تبریز سوء برداشت شده و خودش توضیح خواهد داد و مسائل را تشریح خواهد کرد. بیرانوند این بار هم برخلاف تصوری که تلاش می‌شود، ایجاد کنند، هیچ بی‌احترامی نداشت. این ذهنیت نباید ایجاد شود و از آنهایی که بخواهند اقدام به تحریک و شیطنت کنند، شکایت می‌کنیم. تاج هم گفت که ویدیو را دیده‌اند و روی این موضوع صحه گذاشتند.

 

انصاری فرد تصریح کرد: بین ما و باشگاه تراکتورسازی هیچ مشکلی وجود ندارد. ما مدیران با هم در تماس هستیم از جمله این که در روزهای اخیر برای حل مشکل خروجی مصطفی دنیزلی با آقای الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در تماس بودیم. موضوع به مالیات ۳۰۰ میلیون تومانی مربوط می‌شود که به دوره دوم حضور دنیزلی در پرسپولیس مربوط می‌شد. برای حل آن در حال پیگیری هستیم تا مشکلی برای دنیزلی بوجود نیاید و به باشگاه تراکتورسازی هم قول داده‌ایم با پیگیری، موضوع را حل کنیم.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
1
آدم بی اصل نصب که یک شبه به پول برسه جفتک می اندازد و شاخ میشه
تحلیل های برگزیده