شهردار قرچک: بیشتر متکدیان قرچک از اتباع بیگانه هستند-راهبرد معاصر

شهردار قرچک: بیشتر متکدیان قرچک از اتباع بیگانه هستند

شهردار قرچک با اشاره به جمع آوری متکدیان از سطح شهر گفت: بیشتر متکدیان قرچک از اتباع بیگانه هستند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 11
کد خبر: ۲۱۲۹۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن خرمی شریف عصر شنبه در جمع خبرنگاران از جمع آوری ۲۰ نفر در قالب طرح جمع آوری متکدی از سطح شهر قرچک خبر داد و گفت: بیشتر این افراد را آقایان تشکیل داده و از اتباع بیگانه هستند.

خرمی شریف با بیان اینکه این طرح در قالب گشت اجتماعی و با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی به اجرا در آمد، اظهار کرد: گشت اجتماعی به صورت هفتگی در سطح شهر فعال شد تا متکدیان و افرادی که بی سرپناه هستند را جمع آوری کرده و تحویل خانواده‌ها و مراکز نگهداری کند.

وی با اشاره به ساماندهی متکدیان، افزود: در این طرح که صبح امروز به اجرا درآمد ۲۰ نفر از متکدیان که برخی از آن‌ها کودک بودند، جمع آوری و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند و افرادی که بی بضاعت بودند توسط اداره بهزیستی و کمیته امداد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: متکدیانی که از شهر‌های دیگر آمده بودند با تعهد به اینکه دیگر به قرچک بازنگردند به شهر خود انتقال داده شدند. خرمی شریف گفت: مهمترین وظیفه این گشت اجتماعی پایش معضلات اجتماعی مخصوصاً تکدی گری است که توسط شهرداری، نیروی انتظامی و اداره بهزیستی به وضعیت زندگی، محل زندگی این گونه افراد را بررسی می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز جمع‌آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد و بنای ما بر این است که در سال جاری تمام متکدیان سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی شوند. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده