سردار اشتری: سوداگران مرگ مسیر ترانزیت مواد مخدر را تغییر دادند-راهبرد معاصر

سردار اشتری: سوداگران مرگ مسیر ترانزیت مواد مخدر را تغییر دادند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سوداگران مرگ مسیر ترانزیت مواد مخدر را تغییر دادند، گفت: مبارزه قاطع با کالای قاچاق و مواد مخدر افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 04
کد خبر: ۲۱۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  سردار حسین اشتری صبح امروز در بازدید از دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه در سفر به استان بوشهر بازدیدهای گوناگونی از حوزه انتظامی و دریابانی انجام شد اظهار داشت: بررسی‌ها و بازدید از مناطق ساحلی استان بوشهر نشان می‌دهد در عرصه ارتقای امنیت در حوزه مرزهای دریایی خلیج فارس توفیقات مطلوبی حاصل شده که خدمات فرماندهی انتظامی و دریابانی استان بوشهر قابل ستایش و قدردانی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه استان بوشهر بیشترین مرزدریایی را با خلیج فارس دارد بیان کرد: در عرصه مقابله با سوداگران مرگ در راستای تغییر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا اقدامات مهم و موثر و پیشگیرانه خوبی به صورت مشترک در حوزه انتظامی و دریابانی استان بوشهر انجام شده است.

 

سردار اشتری، از افزایش کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: کشفیات کالای قاچاق و مواد مخدر در ورود به استان بوشهر از جمله مواد مخدر، مشروبات الکلی و دیگر کالاها در سال گذشته افزایش یافته که نشان از تلاش شبانه‌روزی دریابانی و نیروی انتظامی به صورت مشترک در مقابله با قاچاقچیان است.

 

وی، با تاکید بر تشدید مبارزه قاطع با کالای قاچاق و مواد مخدر افزود: در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود که نقش مهم ساحل‌نشینان در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مرزنشینان در امر مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: از مردم ولایت‌مدار و مرزنشین خطه جنوب کشور خواستارم که در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر و حمایت از تولیدات داخلی با دریابانی و فرماندهی انتظامی در حوزه دریا و خشکی همکاری لازم داشته باشند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده