حزب الله لبنان: بر حضور جهادی خود و مبارزه با دشمن صهیونیستی تاکید می‌کنیم-راهبرد معاصر

حزب الله لبنان: بر حضور جهادی خود و مبارزه با دشمن صهیونیستی تاکید می‌کنیم

حزب الله اعلام کرد: ما بر حضور جهادی خود و مبارزه‌مان با دشمن صهیونیستی در جبهه دشمن برای بیان همبستگی عملی و اقدام میدانی تاکید می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 18
کد خبر: ۲۱۴۱۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتار هولناک جدیدی توسط گروهک‌های صهیونیستی علیه غیرنظامیان در مدرسه الفاخوره صورت گرفت و قربانیان آن صد‌ها شهید و زخمی شدند.

حزب الله اعلام کرد: این کشتار‌ها ادامه سیاست کشتاری است که رژیم دشمن از زمان ایجادش با پوشش دهی واشنگتن و همپیمانان غربی‌اش دنبال کرده است. ننگ است که سازمان ملل و جامعه بین الملل و هر فرد دارای وجدان یا قلب زنده صرفا نظاره گر این جنایت‌های هولناک باشند.

حزب الله تصریح کرد: مردم فلسطین با مقاومت اسطوره‌ای خود الگوی خوبی در صبر و پایداری و مقابله با اشغالگر هستند. ما بر ایستادگی و حمایت مطلق خود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین با هر ابزاری برای توقف تجاوزات تاکید می‌کنیم.

حزب الله ادامه داد: ما بر حضور جهادی خود و مبارزه‌مان با دشمن صهیونیستی در جبهه دشمن برای بیان همبستگی عملی و اقدام میدانی تاکید می‌کنیم. ما کاملا مطمئن هستیم که مردم فلسطین با صبرشان و دردهایشان و مقاومت جانفشانانه‌شان إن شاء الله پیروز بیرون می‌آیند. /ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده