۴۴مین روز طوفان الاقصی/ بمباران شدید سراسر غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی-راهبرد معاصر

۴۴مین روز طوفان الاقصی/ بمباران شدید سراسر غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی

حملات هوایی شدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه و یورش گسترده اشغالگران به شمال و جنوب کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 19
کد خبر: ۲۱۴۲۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل به شدت مناطق مختلف نوار غزه به ویژه مناطق شمالی این باریکه را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

 

حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه با شدت قبل ادامه دارد به طوریکه این جنگنده‌ها منازل مسکونی در محله الجنینه واقع در شرق رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. این جنگنده‌های متجاوز سلسله حملاتی را علیه منطقه تل الزعتر واقع در شمال نوار غزه و اطراف بیمارستان اندونزی انجام دادند.

 

در جریان حملات هوایی علیه منازل مسکونی اطراف یک بیمارستان در جنوب شرق خانیونس چند فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

 

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شمالی نوار غزه را به شدت بمباران کرده اند.

 

پیام عباس به بایدن: حملات به غزه پایان یابد / احتمال متشنج شدن کرانه باختری

از سوی دیگر روزنامه رأی الیوم گزارش داد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواهان مداخله فوری برای توقف نسل کشی و همچنین کمک رسانی به ساکنان غزه شد.

 

وی در جریان سخنرانی تلویزیونی خود خطاب به بایدن گفت: رئیس جمهور آمریکا با توجه به جایگاه بین المللی این کشور مسئولیت ویژه ای در قبال تحولات منطقه و تأثیرگذاری بر مقامات اشغالگر دارد و باید برای توقف فوری حملات علیه نوار غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه وارد عمل شود. تجاوزات عناصر اشغالگر و اقدامات تروریستی شهرک نشینان علیه ساکنان کرانه باختری و قدس نیز که ممکن است به یک انفجار قریب الوقوع بیانجامد باید متوقف شود.

 

بمباران شدید سراسر غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی

عباس اضافه کرد: ملت فلسطین حق دارد در سرزمین خود با آزادی و کرامت زندگی کند. فلسطینی‌ها در سرزمین خود ایستادگی خواهند کرد تا به حقوق مشروعشان در خصوص استقلال و تشکیل کشور مستقل به مرکزیت قدس دست پیدا کنند. کشتار مردم ما فراتر از صبر و تحمل انسانی است. آمریکا منتظر چیست؟ این میزان خون ریزی و نسل کشی برای بیدار شدن وجدان جهانیان کافی نیست؟/ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده