تارتار: کاش اکنون در انزلی بودیم-راهبرد معاصر

تارتار: کاش اکنون در انزلی بودیم

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: اگر کسی بازی ما را دنبال کرده باشد به خوبی می‌داند ما با شانس در رتبه دوم جدول قرار نگرفته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 24
کد خبر: ۲۱۵۱۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی تارتار روز جمعه و بعد از پیروزی ملوان بندرانزلی مقابل تیم هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون می‌دانم در انزلی چه خبر است. حیف که ما در آنجا حضور نداریم تا خوشحالی کنیم. ملوان تیم قابل احترام و ریشه‌داری است. قطعا با این نتیجه‌گیری کار سختی پیش‌رو داریم و باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز خود را بالا ببریم و به روند خوب خود بیشتر از قبل ادامه دهیم.

وی افزود: من کمترین نقش را در این موفقیت دارم. ملوان یک مجموعه از بازیکنان و مربیان است که زحمت‌ می‌کشند و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. ما هواداران عاشق داریم. وقتی تعصب این هواداران نسبت به ملوان را می‌بینیم، احساس مسئولیت ما بالاتر می‌رود و بیشتر تلاش می‌کنیم. همه ما به خوبی از این موضوع اطلاع داریم و به تلاش خود ادامه می‌دهیم. برای تداوم بخشیدن به موفقیت خود در نیم فصل باید تقویت شویم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی ملوان در مورد حضور این تیم در رده دوم جدول گفت: از این موضوع خوشحال هستیم. اگر کسی بازی ما را دنبال کرده باشد به خوبی می‌داند ما با شانس در این رتبه قرار نگرفته‌ایم. انصافاً فنی و باصلابت کار کردیم و تیم زحمتکش و یکدلی هستیم. حفظ رده دوم خیلی سخت است.با احترام به تیم‌ها، به نظرم آنها برای نباختن جلوی ما بازی می‌کنند. همین کار ما را سخت می‌کند و باید بیشتر تلاش کنیم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده