حملات حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی-راهبرد معاصر

حملات حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از انجام حملات علیه نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۷۷۷

به گزارش راهبرد معاصر. طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان ما در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف و شجاع فلسطین بامداد امروز راس ساعت۱:۰۰ با سلاح مناسب، تجمع نظامیان اشغالگر در «حرج شتولا» و پایگاه «الراهب» را هدف قرار دادند.

 

حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در این حملات، تلفات دادند.

 

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز اعلام کرد که سه نظامی این رژیم شب گذشته در اثر اصابت یک خمپاره به منطقه شتولا در شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند.

 

همزمان با اعلام این خبر، واحد‌های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل اطراف شهر محیبیب و شهر میس الجبل در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

 

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه و هدف قرار دادن مردم بی دفاع این منطقه کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

 

با شروع بمباران‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، حزب الله لبنان، ارتش یمن و گروه‌های مقاومت عراقی نیز اقدام به هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها و آمریکا در منطقه کرده اند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده