70 میلیارد تومان درآمد شهرداری از پارک حاشیه ای در منطقه 2 تهران-راهبرد معاصر

70 میلیارد تومان درآمد شهرداری از پارک حاشیه ای در منطقه 2 تهران

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال از پارک حاشیه‌ای خودروها در منطقه 2، حدود 70 میلیارد تومان درآمد کسب شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 07
کد خبر: ۲۱۸۱

به گزارش راهبرد معاصر ؛ پیش‌بینی درآمد 70 میلیارد تومانی از پارک حاشیه‌ای تنها در یکی از مناطق تهرانزریر نگین‌تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه این معاونت برای کسب درآمد از محل پارک حاشیه‌ای خودروها در خیابان‌ها اظهار کرد: در حال حاضر اخذ هزینه پارک حاشیه‌ای در منطقه 2 شهرداری تهران به صورت آزمایشی آغاز شده و تا پایان سال هم ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تصریح کرد: در حال حاضر پرداخت هزینه خودرو‌هایی که در حاشیه خیابان‌های منطقه 2 پارک می‌شوند، از طریق خودروهای مجهز به دوربین به صورت مکانیزه کنترل می‌شود.

وی در خصوص درآمد پیش بینی شده از محل پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال از پارک حاشیه‌ای خودروها در خیابان‌های منطقه 2، حدود 70 میلیارد تومان درآمد کسب شود و با حل برخی از مشکلات این طرح، از سال آینده در تمام مناطق تهران اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده