آنتونوف: همه از گدایی‌های اوکراین خسته شده‌اند-راهبرد معاصر

آنتونوف: همه از گدایی‌های اوکراین خسته شده‌اند

سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید سفر رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن دستاوردی نداشته و همه از درخواست‌های مکرر این کشور برای کمک خسته شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۲۱۸۳۶۳

به گزارش راهبرد معاصر. آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن گفت: «سفر ولودیمیر زلنسکی کاملا بی محتوا بود. تلاش پوچ برای نشان دادن اینکه مسئله اوکراین مهم‌تر از امنیت آمریکاست شکست خورده است. دیگر همه از گدایی اهل کی‌یف [اشاره به زلنسکی] خسته شده‌اند».

 

به گزارش خبرگزاری تاس، سفیر روسیه در ادامه به تحریم‌های ضدروسیه اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها و همچنین تامین تسلیحات کی‌یف کمکی به اوکراین نخواهد کرد و «هیچ محدودیتی اولویت‌های سیاست خارجی روسیه را تغییر نخواهد داد».

 

گفتنی است، ولودیمیر زلنسکی روز گذشته برای بار سوم از آغاز جنگ اوکراین به آمریکا سفر کرد تا از کنگره درخواست کند کمک‌های بیشتری را برای اوکراین تصویب کند. او در گفتگو با قانون‌گذاران آمریکایی گفت که بدون کمک‌های بیشتر به ارتش اوکراین ناچار خواهد شد زمین‌های بیشتری را به روسیه واگذار کند.

 

سفر زلنسکی به واشنگتن در حالی صورت می‌گیرد که به گزارش واشنگتن پست اوکراین به تمام شدن اسلحه و پول نقد نزدیک‌تر می‌شود. زلنسکی در کاخ سفید دیدار با قانون‌گذاران را مثبت توصیف کرد، اما همچنین اذعان کرد که اوکراینی‌ها باید «کلمات را از نتایج جدا کنند»./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده