ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه-راهبرد معاصر

ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه

مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان گفت: به‌کارگیری اتباع بیگانه در هر نوع کارگاه و واحد اقتصادی و تولیدی در استان ممنوع است و مردم می‌توانند کارفرمایان متخلف را معرفی کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۲۱۸۴۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید هادی روشن اظهار کرد: هرگونه حضور اتباع خارجی در کردستان ممنوع است و از آنجا که گاهی شاهد حضور این افراد در استان هستیم، و با صاحبان کارگاه‌های تولیدی، واحد‌های اقتصادی و هر صنفی که از این اتباع به عنوان کارگر استفاده کنند، برابر قانون برخورد می‌شود.

وی از شناسایی و بازگرداندن تعدادی از اتباع خارجی غیرمجاز از کردستان، به کشورهایشان خبرداد و افزود: برخی از این افراد در کارگاه‌های کوچک و خانگی بکارگیری شده بودند.

حل مسائل و چالش‌ها در کمیته رصد نارضایتی‌های عمومی

مدیرکل امنیتی و انتطامی استانداری کردستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه‌اندازی کمیته رصد نارضایتی‌های عمومی در استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه، مطالبات و نقد‌های مردم به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده می‌شود که بعد از جلسه نخست (کمتر از ۲ هفته) ۳۰ درصد مسائل و چالش‌های طرح شده مرتفع شد.

روشن تعامل رسانه‌های استان برای پیشبرد اهداف این کارگروه را ضروری دانست و افزود: گزارش مطالبات مردم به مسوولان و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم، بخشی از کارکرد این کارگره است که با مشارکت رسانه‌ها، میسر می‌شود.

امنیت انتخابات تامین است

مدیرکل امنیتی و انتطامی استانداری کردستان در ادامه از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال به عنوان رویدادی حساس نام برد که همانند دوره‌های گذشته با مشارکت حداکثری مردم، ماندگار خواهد شد.

روشن ادامه داد: ملت ایران نشان داده است که در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی، از مسوولان پیشگام بوده است که این حضور باید حفظ و تقویت شود.

وی با بیان تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در دوره پیش رو، گفت: هر فردی که قصد خدشه زدن به انتخابات و سوء اقدام، چه در زمینه حضور داوطلبان و چه مشارکت حداکثری را داشته باشد، برابر قانون متخلف شناخته شده و مورد برخورد جدی قرار می‌گیرد. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار