توصیه‌های یلدایی پلیس راهور به شهروندان-راهبرد معاصر

توصیه‌های یلدایی پلیس راهور به شهروندان

سرهنگ کشیر گفت: رانندگان توجه داشته باشند که پس از اتمام مهمانی حتما مدیریت سفر خود را داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 20
کد خبر: ۲۱۹۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ كشير، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان كرد: بین ایرانیان عزیز رسمی زیبا در آخرین شب پاییز به نام شب یلدا وجود دارد که طولانی‌ترین شب سال نیز هست و می بایست در این شب برخی از نکات ترافیکی رعایت گردد تا این شب را به خوبی و خوشی سپری نماییم.

 

سرهنگ کشیر افزود : نکته مهم این است که شهروندان برای خرید شب یلدا به مراکز و محل‌های خرید مثلا برای خرید میوه و آجیل شب یلدا مراجعه می کنند و این موضوع اغلب باعث ایجاد ترافیک در برخی معابر منتهی به این مراکز و محل مراجعه شهروندان می شود که باید رانندگان در محل‌های مناسب پارک کرده و از توقفات دوبله جدا خودداری نمایند .

 

وی گفت : رانندگان گرامی به این موضوع توجه داشته باشند که حتما نباید خودروی آنان دقیقا مقابل مرکز خرید و مغازه ها برای خرید پارک شده و پیاده شوند و شهروندان می‌‌توانند با پارک در محل مناسب و پارکینگ ها حتی اگر باید مسافت کوتاهی را پیاده روی داشته باشند از توقف دوبله در سطح معابر خودداری نمایند .

 

سرهنگ کشیر گفت : ممکن است برخی از شهروندان در روزهای گذشته خرید خود را انجام داده باشند و این موضوع دلیل نمی شود بر آنکه برخی رانندگان با توقفات دوبله راه آنان را سد کرده و باعث ایجاد ترافیک گردند.

 

وی افزود : نکته بعدی این است که فردای شب یلدا در سال های گذشته روز کاری بود و می بایست به محل کار مراجعه می کردیم ولی امسال فردای شب یلدا مصادف با روز جمعه است و اگر شهروندان دورهمی و مهمانی دارند و می خواهند شبی را به خوشی و خرمی بگذرانند نباید خستگی روز خود را پس از مهمانی با رانندگی ادامه دهند و نباید با خستگی و خواب آلودگی خود رانندگی کرده و حادثه و تصادف ناگواری را رقم بزنند. شهروندان سعی کنند در همان محل استراحت لازم و کافی را داشته باشند .

 

سرهنگ کشیر افزود : رانندگان توجه داشته باشند که پس از اتمام مهمانی حتما مدیریت سفر خود را داشته باشند و اگر قصد تردد دارند حتما اینکار را به موقع و با خیال آسوده طی کرده و با توجه به اینکه فردای این روز تعطیل می باشد از عجله و شتاب در تردد ها و رفت و آمد خودداری نمایند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده